5.Bölüm

198 36 3
                                    

MinSeok'un Ağzından

Ah başım başıııım !! Başım ağrıyo Lanet olsun !!

Başımın ağrısından dolayı evden apar topar çıktım. Bir sağa bir sola sanki sarhoşmuşum gibi tökezliyerek yürüyordum.

Nehre geldiğimde başımın ağrısı daha çok arttı bağırmaya başladım. Ellerimde ve ayaklarımda tüylerin çıktığında acıyla bağırmaya başladım.

MinJee'in Ağzından

Nehre geldiğimde Dolunay daha çok parladı. Çalılıkların arkasından bağırma sesi geliyordu. Çalılıkların oraya doğru yürüdüm. Karşımda gördüğüm şeye inanamadım.

MinSeok kurt olmuştu. Bu beni ürkütmüştü. MinSeok bana doğru gelmeye başladı.
Ordan uzaklaşırken ayağım takılmıştı yerde ayağımı tuttarak acı çekiyordum. Kurt halindeki MinSeok ışık hızında yanıma gelince ;

-Gelmee gitt gelmee dedim sana !!!

Ama çok geçti yanımdaydı ve ayağıma bakıyordu. Ayağıma tüylü elleriyle dokunacakken ;

-Dokunmaa !! git başımdan.

dokunmaktan vazgeçerek bana birseyler der gibi homurdadı. Ve aniden beni kucağına aldı.

-Bırak beniii !! Sana bırak dedim. Nereye gidiyoruz bıraaak benii !!
diye bağırıyordum. O bana sadece tıslıyordu.

Çok geçmeden bir klube gibi bir yere geldik. Kapıyı açtı ve beni yatağa bıraktı. İçimden "B-bu M-MinSeok mu ? O-o Bir Kurt adam mı ? "

MinSeok pasuman yapmak için eşyalarala gelince ;

-N-Ne yapıcaksın ?

O sadece bana kötü bakışlar attı. Bacağıma pasuman yapmaya çalışıyordu.Tüylü elleriyle bacağıma dokunurken hep üreperiyodum. Bacağıma pasuman yaptıktan sonra bir köşeye geçip yere oturdu.

Akılma onunla ilk tanışıtığım zaman gelmişti. Öğretmenimiz dolunay hakkında söyledikleri gelince ;

-O-o gün bu yüzden mi lanet o-okuyarak çıktın s-sınıftan ?

Başını kaldırıp bana baktı. Sanki kızgın gibiydi. Bana hırlayarak üzerime geldi. Çok korkmuştum onu ittiriyodum. Ne yaptığını anlayınca çekildi. Bacaklarımı karnıma doğru çektim. Ağlamamak istiyordum ama çok geçti. Gözlerimden yaş geliyordu.

MinSeok tüylü elleriyle saçlarımda gezdiriyordu. Özür diler gibi mırıldanıyordu.

Uykumun geldiğini sezip karnıma doğru çektiğim ayaklarımı uzattım. Ellerimle göz yaşlarımı silip ;

-B-ben u-uyuyorum i-iyi geceler. dedim ve ona arkamı dönüp gözlerimi yumdum.

MinSeok ise açık olan pencereden kurt sesleri gelince o da uğulumaya başladı.

Çok geçmeden yatakta çökelme hissetmiştim.

Odaya camdan giren ışıklarla gözümü açtım. Gözümü açtığımda karnımda bir el hissettim. Arkama yavaşça döndüğümde MinSeok'un eski haline döndüğünü gördüm ve onu yataktan aşağıya atıp ;

-Dokunma bana !! MinSeok yataktan düşmüştü. Bana kötü kötü baktı.

-İnsan doğru düzgün uyandırır !!

-Yaa tabi karşımda gece kurt olan insan mı ? sayılır !!

-Evet , beni gördün ben bir kurt'um !!
Tamam,
Gece sorduğun sorununda cevabını veriyorum. Evet sınıftan bu yüzden lanet okuyarak çıktım.

Suskun kalmıştım. Ne yapacağımı bilemedim.

-N-Ne zaman anladın kurt olduğunu ?

- 2 ay önce dolunayın altındaydım. Kurt geldi ve benim lanetlendiğimi her gece kurt olucağımı söyledi gözden kayboldu.

- Huh ? Çok saçma bu , peki Sehun Tao Chen'in haberi varmı ? K-Kurt olduğundan.

Yerden kalktığı gibi yatağa geldi ve beni kollarımdan tuttup duvarla arasına aldı ve kızgın şekilde ;

-Hayır !! Bilmiyorlar !!

Kolumu daha çok sıkmaya başladı ;

-Eğer sen söylemezsen kimse bilmez !!
-M-MinSeok kolum .... kolumu acıtıyorsun.

Kollarımı tuttuğunu anlayınca bıraktı ve ;

-Özür dilerim kendime hakim olamıyorum sinirlenince iyi olmuyorum.

-H-Hayır sorun değil.

-Bana söz ver lütfen bunu arkadaşlarım bilmesin. Senin arkadaşlarında tabiki bilmesin. Lütfen onlar çok acı çekicek lütfen lütfen bu bizim aramizda sır olarak kalsın.

-Tamam tamam kimseye söylemeyeceğim en iyisi ben gidiyim.

-Peki tamam okulda görüşürüz.

Yataktan kalkıp kulübenin kapısına doğru yürüdüm ve arkama dönüp MinSeok'a baktım. O da bana bakıyordu. Gülümsedim. Kulübeden çıktım.

Elime telefonu alıp büyük babamı aradım olan biteni bir bir anlattım. En kısa zamanda geleceğini söyleyip telefonu kapadı.

WereWolf LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin