Tady to jsou spíš takové její výroky,fakta jsem nemohla najít a neznám jí tak abych o ní mohla psát svoje fakty.
Byla jsem zodpovědná už od 15let, jako je někdo v 25 nebo 30 letech, tak musím být důsledná. Zaměstnávám hodně lidí, dělám hodně zásadních rozhodnutí a to mě posiluje, jak vyzrát trochu rychleji."
"Jsem naprosto jiná na podiu než ve skutečném životě. Ale nevidím, že by to mělo znamenat, že sexy image, když jsem na podiu, znamená, že nemiluji Boha. Nikdo neví, co opravdu mám ráda. Ráda chodím bosa a nemám ráda upravování a česání vlasů. Vždy jsem si idealizovala, že ta diva na podiu je to, co každý vidí. Ale lidé nerozumí, že... Nikdo nezná můj osobní vztah k Bohu a není to možné každému dokazovat."
"Pro mě osobně to je způsob, jak se prosadit a někoho obohatit. Moji blízcí, to co cítím k Bohu a vše co pro mě dělá, je něco hluboce osobního. Je to odkud pocházím, moje rodina, jak jsem byla nábožensky vychovávána a to je pro mě velmi důležité. Ale rozumím mentalitě lidí. Vím, že lidé soudí ostatní podle určitých věcí. Já vím, jaké celebrity opravdu jsou. Jsem taky taková. Když potkáte někoho, rockovou hvězdu, rapera, někoho, koho vidíte v televizi, tak jděte k němu domů a uvidíte, jsou to normální lidé jako každý z vás."
"Na cenách Billboard Awards jsem měla tak těsnou sukni, že mě museli vynést na jeviště."
"Nechceme, aby si kluci mysleli, že je chceme urážet nebo že si myslíme, že by kluci měli platit za holky, protože tam, odkud pocházíme, tam to tak není." - Destiny's Child obhajují text písně Bills, Bills, Bills.
"Vy všichni jste tak úžasní a všude mluvíte tak slušně. Miluji Anglii."
"Čím víc jsem úspěšnější, tím více potřebuji přítele."
"Ano, nenáviděla jsem své jméno. Chtěla jsem ho změnit. Ptala jsem se, mami, proč se jmenuji Beyoncé? Myslela jsem si, že si ho vymyslela, ale je to opravdu její rodné příjmení.
"Je pro mě těžké někoho poznat, protože kluci se bojí. Vidí tu slávu a ochranku a neví, co udělat. Upřímně, když někomu dám své číslo, nezavolá."
"Bylo hodně dnů, kdy jsem řekla 'Bože proč?' Ale to je život. Tak je to u každé práce, ne jen u té mojí. Není to pořád perfektní. Ale určitě je více lepších chvil než těch špatných. To nejde srovnávat. A když jsem na podiu, ten pocit je úžasný. Určitě jsou věci, kdy víte, že jedete naplno a lidi jsou s vámi, pracujete tak tvrdě a teď se mi to vyplácí a můžu vidět, proč tomu věnuji svůj život."
"Neštve mě to, ne, protože JLo respektuji. Mám jí ráda, myslím si, že je skvělá. A vím, že jsem zhruba o deset let mladší než ona, lichotí mi, že jsem tak mladá a lidé mě srovnávají s někým, kdo už toho tolik dokázal. Ale nemyslím si, že jsem jako někdo jiný, opravdu, raději nechci být srovnávána s někým jiným." - o srovnávání s JLo.
"Napsala jsem tenhle song, protože v té době jsem měla pár kilo navíc a byla jsem pod tlakem lidí, abych byla štíhlá, tak neuvěřitelné. Bylo mi jen 18 a neměla bych na to myslet. Měli bychom přemýšlet, jak vyvíjet svůj charakter a bavit se a ta píseň jen každému říká, aby zapomněl, co lidé říkají, ty jsi bootylicous. To je celé. Je to o užívání si svých křivek a vážení si těl žen". - o písni Bootylicious.
"Dříve jsem hrála v několika sitcomech, ale nebyla jsem moc dobrá, tak jsem si myslela, že neumím hrát."
"Skvělá věc na McDonald's je, že mají v menu spoustu různých jídel. Miluji jejich saláty."
Víte, přitahuje mě někdo, kdo mě dokáže rozesmát a to je to okouzlující. Opravdu, může mě okouzlit kdokoli."
"Vyrůstala jsem ve velmi krásném domě v Houstonu, chodila jen do soukromé školy a nikdy jsem nepoznala krizi nebo nouzi. Nic samozřejmě nemám proti takovým věcem."
"Jsem nervózní, když nejsem nervózní. Protože když vím, že jsem nervózní, tak se mi vystoupení povede."
"Nepoužívám playback, když zpívám a tančím při vystoupení. Můžu udělat přemet a přitom zpívat."
"Vychází spolu, ale jsem ta jeho tátova holka a to mu to ztěžuje." - o napětí mezi jejím otcem a přítelem Jay-Z