Takže jsou tady další fakty a po dlouhém přemýšlení jsem vymyslela SIMPSONOVI!!!!
V roce 1997 překonali předchozího držitele rekordu z 60. let seriál Flinstoneovi o nejdelší animovaný televizní seriál vysílaný v hlavním vysílacím čase.
V roce 2005 se pak stali Simpsonovi nejdéle běžícím seriálem vůbec.
Postava Barta se v roce 2005 umístila na prvním místě v žebříčku časopisu TV Guide „Deset největších filmových spratků".
Homerův nejpopulárnější výkřik „D'oh!" byl zařazen jako plnohodnotné slovo do Oxfordského slovníku. Dabér Dan Castellaneta ho převzal od Laurela a Hardyho a jejich „Dooooh..."
Nejvíc cen a nominací: do roku 2006 posbíral seriál v různých kategoriích celkem na 170 oficiálních nominací a cen.
V jednom z dílů jiného známého seriálu South Park se objevila reminiscence na Simpsonovy. Stalo se tam, že opuštěný a poblázněný Bart coby superzločinec nemůže vybrat pro město trest, protože všechny jeho lumpárny již byly použity v Simpsonech. Úplně ztratí sebekontrolu a vidí své okolí nakreslené ve stylu Simpsonů.
V roce 1990 song Do the Bartman v podání Barta Simpsona okupovala dva týdny první příčku britské hitparády.
Na vzniku hitu se podílel i Michael Jackson.
Časopis PRISM označil v roce 1999 seriál jako „nejvíce bohulibou televizní show ". Vznešené morální základy hrdinů a autorů Simpsonů obdivuje i spisovatel Mark I. Pinsky, autor díla Víra v Simpsony: Duchovní život animované americké rodiny.
Erik Stefani, bratr známé zpěvačky Gwen a zakladatel kapely No Doubt, opustil skupinu před tím, než se proslavila právě kvůli spolupráci na seriálu The Simpsons. V roce 1998 byl odměněn nominací na Grammy v kategorii „Píseň roku" za hit Don't Speak.
George Bush starší v období své prezidentské funkce vystoupil s prohlášením, že chce americké rodiny co nejméně podobné Simpsonům.
Bart Simpson obsadil 46. místo na žebříčku „100 nejvíce inspirujících osobností 20. století", vytvořeným časopisem Time. Byl jedinou vymyšlenou postavou na seznamu.
Časopis Vanity Fair vybral deset nejlepších dílů Simpsonů a na první místo se dostal třetí díl z V. řady Rosebud v překladu Medvídek.
Matt Groening sbírá všechno, co se seriálu týká - mezi obzvláště kuriózní položky jeho sbírky patří ruské rozkládací panenky či návnady na ryby.
Líza Simpsonová se navíc může chlubit originální písní k narozeninám, kterou pro jednu epizodu opravdu složil a nazpíval opravdový Michael Jackson - „Happy birthday, Lisa".