Lucy Hale

319 26 1
                                    

 Její křestní jméno není Lucy ale Karen (Karen Lucille Hale). Lucy jí ale říkají už od malička, její přezdívky jsou Goose, Boots, Luc nebo Lucy Ho. 

• Měří pouhých 157 cm.

• Je to levačka.

• Věří v duchy a nadpřirozenost.

• Lucy Hale se ucházela o roli Anastasii Steele v "50 Odstínů šedi". Nakonec je ráda, že roli nedostala, protože na to řekla "Byly tam některé věci, při kterých sem se cítila trapně, když jsem je jenom četla nahlas. Musíte to všechno brát vážně a upřímně."

• Byla ale moc zklamaná, že nedostala roli Alice Cullen ve "Stmívání". Chtěla si moc zahrát upíra.

• Lucy Hale se nejprve ucházela v "Pretty Little Liars" o roli Hanny Marin, kterou ztvárňuje Ashley Benson, ale režiséři věřili, že jedině Lucy přivede postavu Ariu Montgomery k životu.

• Lucy by prý neměla problém randit s učitelem "Podle mě je to přímo fascinující, vzrušující, když víte, že se můžete dostat do problémů."

• Lucy je posedlá jednorožci. Její láska k téhle mýtické bytosti začala v roce 2013, kdy se na Just Jared Halloween párty oblekla za jednorožce. Fanoušci jí začali posílat věci s jednorožci a Lucy neměla jinou možnost.

• Katie Scherbatsky, ano Lucy si zahrála v "Jak jsem poznal vaší matku" mladší sestru Robin Scherbatsky. Ukázala se poprvé v díle 2x12 a pak znovu v poslední sérii. Lucy si také zahrála ve třetí sérii The O.C.

• Lucy miluje přírodu, o kterou se také pěkně stará. Recykluje a používá vícepouživatelnou láhev na vodu narozdíl od jednorázových lahví.

• Kromě své postavy Arii Montgomery ze seriálu "Pretty Little Liars" má nejradši Monu Vanderwall, kterou hraje Janel Parrish.

• Lucy Hale je tváři značky oblečení Hollister. Navrhla svojí vlastní kolekci "Inspired by California". 

Facts About CelebritiesKde žijí příběhy. Začni objevovat