Kim Kardashian

418 18 0
                                    

01.Za ikonu krásy považuje Jennifer Lopez nebo Gwen Stefani.


#02.Miluje saláty, naopak by nikdy nesnědla olivy nebo sushi.


#03.Její sen byl stát se modelkou, ale bohužel měří jen 157 cm.


#04.Ve svých 19-ti letech se provdala za Damona Thomase, se kterým se rozvedla v roce 2004, jelikož jí začal bít a psychicky týrat. Od té doby pomáhá nadacím podporující ženy, které čelily domácímu násilí.


#05.Její oblíbená píseň od přítele Kanyeho Westa je "Lost In The World", proto během této písně oznámil zprávu o jejím těhotenství.


#06.Když byla v pubertě modlila se každý den před spaním, aby její prsa přestala růst.


#07.Její sestra Kourtney si dělala v pubertě srandu z jejich obřích prsou, prý byly větší než její hlava.


#08.Její oblíbený song od Taylor Swift je "Last Kiss".


#09.Kdyby musela držet dietu celý život byla by nešťastná, je toho názoru, že život není jen o tom, jak člověk vypadá.


#10.Tři věci, které Kim musí mít v kabelce jsou: mobil, lesk na rty a žvýkačky.


#11.Poprvé šla k prezidentským volbám až v roce 2008, kdy volila Baracka Obamu.


#12.Britney Spears jednou řekla, že miluje její zadek, a kdyby byla lesbičkou, Kim by byla její milenkou.


#13.Robert Pattinson je velkým fanouškem show Keepin Up With The Kardashians.


#14.Nejvíce ze všeho miluje sýrovou pizzu, sušenky Oreo, Kit Kat, sýrové křupky, zmrzlinu a cupcakes.


#15.Někdy, když spí má oči mírně pootevřené, čímž vždycky děsila svou sestru Kourtney.


#16.Její nejoblíbenější song je E.T. od Katy Perry.


#17.Většinou chodí spát krátce po desáté hodině, jelikož je pro ní spánek velmi důležitý.


#18.Ve svém domě má vystavené všechny prázdné flakony vůní, které jí koupil její otec Robert Kardashian, předtím než umřel.


#19.Podle stanice E! si za jednu sezónu show Keeping Up With The Kardashian vydělá v přepočtu přes 10 milionů.


#20.Jednou byla Kourtney na Kim tak naštvaná, že jí ve spánku oholila obočí.


Facts About CelebritiesKde žijí příběhy. Začni objevovat