Po delší době jsem se zase rozhodla něco napsat. Je to takovej rozhovor.
01. Jonas Brothers nebo Justin Bieber?
- Zdá se, že na tuto otázku nám Shay nemůže odpovědět, neumí si velmi vybrat mezi Bieberem nebo JoBros. Promiň, drahoušku, ale my bychom si vybrali Justina.
02. NYC nebo LA?
- Tato dívka celkově miluje obě města, ale její srdce si nejvíce získala Evropa.
03. Hořčice nebo kečup?
- Shay je evidentně za červenou omáčku.
04. Kočky nebo psi?
- Shay miluje psy.
05. Christina nebo Britney?
- Musí milovat starou dobrou písničku, "Hit Me Baby One More Time", protože si rozhodně vybrala tým Brit.
06. Vanilka nebo čokoláda?
- Vanilka.
07. Blondýny nebo brunety?
- Brunety. Oh, stačí se jen podívat na ni.
08. Hamburger nebo Hot Dog?
- Hot Dog!
09. Nějaké skryté talenty?
- Oh, Shay je velmi ohebná!
10. Poslední kniha, kterou si Shay přečetla?
- Shay právě dočetla knihu o cestovním průvodci Lonely Planet: Italy. Možná se připravuje na dovolenou v Evropě?
11. Jaký nejtrapnější zážitek má Shay?
- Zpět ve dnech, kdy dělala modeling, náhodou odhalila svá prsa před celým štábem během focení. Ups!
12. Vysněné rande?
- Shay by si jako společnici vybrala krásnou Marilyn Monroe. Možná doufala, že by se dozvěděla něco o malých tajemstvích této sexy blondýnky?
13. Kolik měla Shay let, kdy zažila svůj první polibek?
- Shay měla tehdy 13 a stalo se to během hry s lahví. Awww!
14. Oblíbený seriál?
- Dává přednost klasice, I Love Lucy. A ano, i my milujeme Lucy!
15. Oblíbený film?
- Miluje film Selena s jedinečnou J.Lo.
16. První auto?
- Nikdo nezapomene na své první auto a Shay není žádnou výjimkou. Jezdila na malém Volkswagen Convertible "brouku. Hej, tak tohle její závidíme.
17.Celebrití idol?
- Má slabost pro Paula Walkera. Ale to my všichni, ne?
18. První koncert?
- Hellooo, to budou 90.let! Shay a její čtyři další nejlepší kámošky se zúčastnili koncertu skupiny Spice Girls. Samozřejmě, oblékli se ve stylu, tak tato dívčí skupina, Shay byla za Posh.
19. První práce?
- První práce, kterou Shay dostala byla v kanadském obchodě s oblečením.
20. Co by si Shay vzala s sebou na opuštěný ostrov?
- Nikam se nepohne bez své mámy (rozkošné), ani bez vody (praktické) nebo bez iPodu (může meditovat?).
21. Co má Shay na iPodu?
Herečka si mixuje meditační hudbu, a většinou jsou to písničky a hity od úžasné Beyoncé.