1. Členové: Adam Levine Jesse Carmichael, Mickey Madden, James Valentine a PJ Morton.
2. Bubeník Matt Flynn také hrál na bubny pro B-52 a Gavin DeGraw.
3. Jsou spolu od roku 1994.
4. Původně se jmenovali Kara's flowers.
5. Zpěvák Adam Levine nutil jeho hraní debutovat v sezóně "American Horror Story" 2012.
6. V červenci 2014 Adam si vzal modelku Behati Prinsloo.
7.Člen skupiny Jesse Carmichael pracuje na sólovém projektu s názvem 1863.
8. Basista Mickey Madden je vegan.
9. kytarista James Valentine byl zvýšen jako Mormon.
10. Bubeník Matt Flynn také hrál na bubny pro B-52 a Gavin DeGraw.
11. Maroon 5 vydali své debutové album "Písně o Jane", v roce 2002.
12. Album bylo založeno na Adam Levine vztah s ex-přítelkyně Jane.
13. Album představovalo skupiny je první hity první desítky "This Love" a "She Will Be Loved".
14. Maroon 5 vůbec první americké číslo jedna přišel v roce 2007 s single "Makes Me Wonder".
15. Maroon 5 se nedostal na číslo jedna ve Velké Británii do roku 2012, s Wiz Khalifa spolupráci "Payphone".
16. Jeden z kapely je nejvíce populárních písní je Christina Aguilera spolupráce "Moves like Jagger", který má protože uplynulý 6x Platinum v Americe.
17. Kapela jsou nastaveny na vydání jejich páté album "V" v září 2014.
18. V roce 2008 se kapela spolupracovala s Rihannou na singl "If I Never See Your Face Again"
19. V druhé album "It Won't Be Soon Before Long" byl inspirován hudbou Prince, Michael Jackson, Shabba Ranks a Talking Heads.