EXPL0ITED A MATÚŠ (rozhovor)

429 15 0
                                    

Jste nejlepší kámoši?

Matúš: „Dá se říct. Když tedy nepočítám Vilíka, což je můj imaginární kámoš už od dětství."Expl0ited: „Dá se říct, že už ano. Kdysi jsem si sice jeho kamarádství musel kupovat (protože jsem nebyl moc oblíbený), ale postupně se to vyvinulo v přátelství na život a na smrt."

Jste rovněž spolužáci. Jak vás bere okolí? Jste upovídaní extroverti ni, nebo se na vás naopak vztahuje pořekadlo „tichá voda břehy mele"?

Matúš: „Tiší jsme."Expl0ited: „Ukecaní jsme."

Koho napadlo začít působit na YouTube a tvořit videa? Jak k tomu došlo?

M: „Začal s tím Péťa. Ten mě následně využil k přilákání starších fanoušků."E: „Matúš se ke mně vetřel, jakmile zjistil, že na to balím všechny holky."

Každý točíte trochu jiná videa. V čem je tajemství vašeho úspěchu? Proč si myslíte, že jsou vaše videa tak sledovaná?

M + E: „Klíčový faktor v naší tvorbě je důmyslná a rafinovaná kombinace naší krásy, kreativity a bezmezného talentu. A taky jsme skromní (smích)."

Jsou pro vás videa zároveň koníčkem?

M: „Určitě ano. Jejich tvorba mě naplňuje a baví!"E: „Jednoznačně. Ale jak jsem říkal, hlavně na to balím holky!"

Letos jste maturovali. Co bude dál? Plánujete spolu studovat na stejné vysoké škole, nebo se vaše cesty rozejdou? Pokud nebudete spolu, co hodláte udělat pro udržení onoho jedinečného přátelství?

M: „Oba jsme podali přihlášky na dvojici stejných škol. Já osobně jsem si podal ještě třetí přihlášku na automobilovou mechatroniku."E: „Máme podány přihlášky na dvě stejné školy. Ten dement si tam přihodil ještě automobilovou mechatroniku!"

Máte parádní studio. Jak jste si ho zařizovali?

M: „Celé zařizování jsem oddřel já. Peter se jen válel a chrápal na gauči."E: „Zařídili jsme to jako páni. Já si během zařizován jen na chvilku dáchnul na gauči. Matúš toho hned zneužil a na obličej mi nakreslil mužské přirození!"

Ve studiu jen točíte nebo tam děláte ještě něco?

M: „Jsme profíci, jen točíme."E: „Já si tam vodím dámské návštěvy. A pak spolu hrajeme Člověče nezlob se!"

Bez čeho by se vaše přátelství neobešlo?

M: „Bez kyslíku a bez vody. To bychom oba zemřeli. Zůstal by jen Vilík."E: „Řeknu vám, bez čeho by se naše přátelství obešlo - bez Vilíka."

Používáte k vzájemné komunikaci sociální sítě?

M: „Spíš si voláme. My jsme totiž oba asociální."E: „Voláme. Nebo posíláme SNAP. Nejlépe ze záchodu :D."

Matúš, je Expl0 hezký?

M: „Jistě. Já jsem ale hezčí."

Expl0, je Matúš hezký?

E: „Jistě. Já jsem ale hezčí."

Závidíte si navzájem frajerky?

M: „Ano, závidím mu všechny jeho přítelkyně."E: „Ano, závidím mu jeho přítelkyni."

O fanynky nemáte nouzi. Užíváte si to?

M: „Pouze Peter."E: „Vždy si rád pokecám s milou fanynkou!"

Jste ze slovenské Prievidzy. Vnímáte, že se o vás lidi baví, že si šeptají - jde Expl0ited s Matúšem? Cítíte takovou popularitu?

M: „Po čase jsem si zvykl nosit sluchátka a ignorovat všechny ty obdivné vzdechy."E: „Snažím se kamuflovat. Kapuce vyfiltruje všechnu šeptandu – jen na koupák se nehodí, tam si všechno vyslechnu..."

Pravidelně se objevují zprávy o mladých milionářích, kteří zbohatli právě na vtipných videích na YouTube. Kdy se mezi ně zařadíte?

M: „Copak tomu tak už není??"E: „Kdy se zařadíme mezi milionáře? V plánu to nemám. To bych totiž musel vyškrtnout nějakou tu nulu ze svého zůstatku na účtu."

Ve svých videích jdete často až na hranu - nabízíte drogy, alkohol a hlavně si z lidí děláte srandu. Setkali jste se s negativními reakcemi nedobrovolně účinkujících? Dal vám někdo tzv. přes pusu?

M: „Já se takovým věcem vyhýbám, jsem pacifista, mírumilovný jako poník. Násilí je Peterova parketa."E: „Dostal jsem facku a nemám problém dostat i více. Baví mě šokovat, vzbuzovat kontroverzi."

Expl0, tvůj otec je velký fanoušek běhu a turistiky, zdědil jsi po něm sportovní geny?

E: „Devět let jsem hrával fotbal na vcelku vysoké úrovni. Pak jsem zlenivěl a nyní jen kynu."

Jedno slovo, které vás charakterizuje a jedno slovo, které charakterizuje vašeho NEJ kámoše?

M: „Já: spokojený, Péťa: nevěřící, Vilík: skutečný."E: „Matúš je asi rozdvojená osobnost. Já jsem úžasný!"

Proč jste se rozhodli zapojit do projektu Milky - Dvojnásobně neodolatelní?

M: „Neboť máme rádi čokoládku."E: „Neboť nám zatím nikdo nenabídl víc než býti dvojnásobně neodolatelnými.

Facts About CelebritiesKde žijí příběhy. Začni objevovat