1. Předtím, než podepsala smlouvu na první album se měla se stát členkou dívčí skupiny Innonsense 1997.
2. Udělala druhý úplně jiný videoklip k písni Gimme More, který financovala z vlastní kapsy.
3. Prodej jejího třetího parfému činí 32% z celkového prodeje parfémů slavných osobností.
4. Měla hrát hlavní roli ve filmu Notebook.
5. Britney je nejvyhledávanějším člověk na internetu od začátku její kariéry.
6. Hot Jak Ice měl být čtvrtým singlem z alba Blackout.
7. Britney si obarvila vlasy na hnědo / černo jako znak vzbouření proti její nahrávací společnosti, která tvrdila, že alba prodává lépe než blondýna.
8. Baby One More Time video mělo být animované.
9. Bombastic Láska měl být prvním singlomz alba Britney, namísto Slave 4 U.
10. Slave 4 U byl původně napsán pro Janet Jackson.
11. Femme Fatale album měl být plný songů typu Unusual You.
12. Fotografie, na níž si Britney holí hlavu v roce 2007 je dosud nejprodávanější fotka paparazzi.
13. Onyx Hotel Tour se měl jmenovat In The Zone Tour.
14. Tým Britney si před vydáním prvního singlu z alba Blackout dělal průzkum. Z průzkumu vyšlo, že jako první singl by fans vybrali Gimme More, Hot As Ice, Toy Soldier, Get Back. Nakonec vyhrál song Gimme More.