Capitol 3

4.7K 268 17
                                    

Cand am ajuns inapoi pe teritoriul haitei mele m-am simtit mai bine. Am parcat masina in fata vilei si am coborat cat de repede am putut si m-am dus direct in biroul meu, iar in urma mea am trantit usa cu putere. Eram prea nervoasa. Simteam nevoie de a da in ceva. Am luat vaza de pe masa si am izbito cu putere de perete. Pe podea erau numai bucatele din vaza. Atunci a intrat pe usa Derek putin cam speriat.

- Alex, ce s-a intamplat?! De ce esti atat de nervoasa?a intreb el si atunci si-a facut aparitia in camera si Justin confuz.

Am inspirit adanc si am dat aerul afar ape gura intr-un oftat pentru am ma calma.

- Are legatura cu Tyler, nu-i asa?!? El este? E sufletul tau pereche! a spus Justin. In urmatoarea secunda l-am pris cu mana de gat si l-am izbit de perete cu forta. Ochii mei erau rosii, ghearele si coltii imi iesisera, in timp ce Derek il ajuta pe Justin sa se ridice de pe podeau cu care facuse contact dupa izbitura cu peretele.

- Nu vreau sa mai aud nimic despre acel varcolac, inteles!apoi am marait la cei doi care se uitau la mine cu putina teama.

Am iesit din vila si m-am transformat in lup. Mi-am simtit toate oasele cum trosnesc si se rup in timpul transformarii. Am inceput sa alerg prin padure stiind ca asa Beka se va calma, deoarece a fost foarte suparat pe mine pentru alegerea facuta in privinta cu Tyler. Blana mea neagra deabia se observa in intunericul noptii. Numai ochii de un albastru hipnotizant se faceau remarcati.

Cand soarele inceput sa rasara, m-am intors la vila si am urcat in camera sub forma de lup. Cand am intrat inauntru mi-am luat la loc forma de om si am intrat in baie pentru a face un dus. Picaturile de apa care curgea pe mine ma relaxau, astfel am lasat bariera jos, iar Tyler a deschis link-ul pentru a vorbi cu mine.

"Ce faci? Esti bine? Unde esti?"vocea lui era asa frumoasa.GATA, TREZIREA! "Da... sunt bine, tocmai eram la dus. Ce vrei?!" l-am intrebat eu putin cam iritata."Cum adica ce vreau! Mi-am facut atatea griji. N-am dormit toata noaptea. M-am gandit daca ai patit ceva sau daca esti bine. Nu am putut sa te contactez!"ce ma face eu cu el. "Mersi pentru griji, dar nu era nevoie. Pot sa-mi port singura de grija! Pa!"atunci i-am inchis link-ul si am ridicat si bariera. Nici bine nu a inceput si ziua ca trebuia sa mi-o strice el.

"Dar el nu ti-am stricat-o cu nimic!"tocmai de asta mai aveam nevoie in momentul asta... tocmai de Beka si certurile ei."Ba chiar s-a gandit la tine toata noaptea! Cum poti sa-i face asa ceva! Nu ai sentimente? E sufletul tau/nostru pereche!"a spus ia accentuand ultima propozitie. "Nu-mi pasa! NU mai vreau sa aud de el!"am auzit-o pe Beka cum a oftat greu. Am iesit din dus si mi-am infasurat un prosop in jur meu. M-am inbracat in niste blugi scurti deschisi la culoare si un tricou rosu pe care scria cu negru "BREAK THE RULES", iar in picioare mi-am luat o pereche de conversi. Am coborat jos la bucatarie unde i-am vazut pe Derek si Justin impreuna cu Sophi si Miranda. Fiecare cu perechea lui. Ce frumos!(observati sarcasmul)

- 'Neata! spus, iar cei 4 isi indreapta atentia spre mine.

- 'Neata! zic ei in cor.

- Cum te simti dupa faza de ieri?ma intreaba Derek.

- Sunt bine... spun si ma uit la incheietura mainii drepte, unde este scris cu negru numele lui Tyler. Nu vreau sa vorbim despre asta. Justin, zic el se uita la mine inghitand in sec, scuze pentru ieri! Eram foarte nervoasa si m-am descarcat pe tine. Iarta-ma!

- Cum sa nu te iert!? Doar imi iesit ca o sora, Alex. spune si ma ia imbrate.

- Pai eu ma duc sus... anuntati-ma daca este ceva urgent. zic si ma desprind din imbratisarea oferita de Justin.

- Ok, nu-ti fa griji!spune Derek si zambeste, asta facandu-ma sa chicotesc. Mi-am luat din frigider repede o sticala mare de Cola si o punga mare de chipusuri cu paprika din dulap si am urcat in camera.

Toata ziua am stat si am ascultat trupa Skillet pe laptop si am desenat. Ma uit la ceas si vad ca este ora 22:38. Imi mai admir odata desenele facute si apoi le pun pe birou. Inchid laptopul si ma asez confortabila in pat, fara sa ma mai schimb de haine. Am stat ceva timp si m-am gandit la Tyler chiar daca nu am vrut.

" Tie dor de el. De ce nu il lasi sa se apropie de tine." mi se parea mie ca a cam fost liniste azi, asta avand in vedere ca nu i-am auzit gura Bekai. " Recunosc! Mie dor de el, il iubesc! Dar... ce vrei sa fac in momentul asta? Stii cum sunt. Sunt prea incapatanata."si las un oftat sa-mi scape. " Stiu cum esti. Dar macar incearca sa te impaci cu ideia ca ne-am gasit sufletul pereche. Cu incapatanarea asta iti faci rau doar tie!".

Cu asta am incheiat discutia cu Beka si nu i-am mai raspuns. Mi-am dat pantofii jos si m-am bagat sub patura si am adormit cu gandul la Tyler.


Buna, cititori! Am postat si capitolul asta. Sper sa va placa si scuzati-mi greselile de gramatica daca apar. Va pup si multumesc ca imi cititi cartea!

Alpha și Luna Supremă Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum