Lumina soarelui ma gadila pe fata, asta facandu-ma sa stramb din nas. M-am apropiat mai mult de corpul care ma tinea in brate. Am deschis lenesa ochii si am privit trupul care dormea langa mine. Tyler statea cu fata catre mine, cu buzele intredeschise si ma tinea strans in bratele sale. Dupa cateva minute in care m-am chiunui sa ies din "stramtoarea" lui, mi-am luat o pereche de boxeri, bustierea, o pereche de pantaloni stramti, tricoul cu BVB (Black Veil Brides) si un hanorac si am intrat in baie. M-am dezbracat de hainele de ieri si m-am bagat sub dus. Am dat drumul la apa si am lasat apa sa-mi relaxeze muschii corpului. In ultimul timp am avut doar zile oribile.
Am terminat in cele din urma dusul, care a fost singurul care m-a relaxat saptamana asta, m-am imbracat cu hainele pe care le-am luat mai devreme si mi-am parul intr-o coada de cal. Am iesit din baie si am mai aruncat o privire spre sufletul meu pereche care dormea dus.
Am coborat in bucatarie si am luat un mar de frigider si am iesit in curte. Am mancat marul repede si am fugit spre cabana lui Drek si Justin. Am ajuns in mai putin de 10 minute in fata cladiri si am intrat. Stau in mijlocul sufrageriei si ma uit la cei doi prieteni ai cum stau intisi pe podea cu sticlele de vodka in mana si dormind neintorsi. Toata casa miroasea a alcool. M-am dus in baia de la parter si am luat galeta de sub chiuveta. Am umplut-o cu apa si m-am dus inapoi in sufragerie.
Am aruncat apa pe cei doi "porci" din fata mea, iar acestia au sarit ca arsi in picioare.
- De ce ai facut?ma intreaba Justin furios, in timp ce ochii i s-au schimbat in culoarea galben.
- Trebuia sa va trezesc cumva si m-am gandit s-o fac ca pe vremuri... spun si ridic si umeri indiferenta.
- Ce cauti aici, Alex? zice Derek vizibil iritat ca am venit.
- Am vrut sa vad ce mai faceti? Cum va mai simtiti?
- Ce iti pasa tie?! Ai plecat si ne-ai lasat de izbeliste! Din cauza ta haita noastra a fost omorata! La fel si Sophie si Miranda! E numai vina ta! spune Justin pe un ton ridicat la mine si apoi lasa un marait gutural sa-i iasa.
- Nu spune asta, Jus! Stii ca nu e asa! Nu am avut nimic de face cu asta! Daca stiam ca se va intampla asa ceva, mi-as fi dat viata in loc ca toata haita noastra sa moara! Stii bine asta! zic si las un marait puternic sa-mi scape printre buze.
Eu si Justin stam unul in fata celuilalt aproape transformati in lupi si maraim unul la altul. Derek sta de o parte si se uita la noi cum mai avem putin si sarim unul la gatul altuia.
- Bine... daca tu chiar crezi ca am vrut ca asta sa se intample si ca e vina mea ca s-a intamplat, fie! Dar vreau sa retii un lucru... tu, defapt voi doi, spun si ma uit si la Derek, nu mai existati pentru mine! Sunteti morti pentru mine! ma indrept spre usa nervoasa si inaitea sa ies pe ea spun: Nu-mi sa cred ca Evil avea dreptate, nu pot sa am incredere in nimeni! si trantesc usa in spatele meu.
Fug in padure si peste ceva timp ma opresc. Ma asez pe iarba langa un stejar batran si ma apuc sa fredonez melodia mea preferata.
- Every night in my dreams
I see you,
I feel you
That is how
I know you go on.
Far across the distance
And spaces between us
You have come
To show you go on
Near far
Wherever you are
I believe that
The heart does go on
Once more
You open the door
And you're here
In my heart
And my heart
Will go on and on
Love can touch us
One time
And last for a lifetime
And never
let go till we're gone
Love was when
I loved you
One true time I hold to
In my life
We'll always go on
Near far
Wherever you are
I believe that
The heart does go on
Once more
You open the door
And you're here
In my heart and
My heart
Will go on and on
You're here
There's nothing I fear
And I know that
My heart will go on
Will stay forever
This way
You are safe in
My heart
And my heart
Will go on and on...Dupa ce termin cantecul imi dau seama ca lacrimile reci de gheata curgeau pe obrazii mei si inchid ochii pentru a le putea opri. Mi-am dus mana la burta si am inceput sa-mi mangai pantecul in care se afla copilul meu si a lui Tyler. Dupa atat timp, chiar daca am crescut, am nevoie de o imbratisare de la parintii mei. As fi vrut sa fie aici si acum cu mine, dar nu sunt.
- Sunt eu aici! Si nut e voi parasi niciodata, surioara!spune o voce langa mine.
Deschid ochii si vad ca in fata mea sta Andy cu o fata trista. Ma ridica repede in picioare si sar in bratele lui. Il strang cat pot de tare si el pe mine. Imi sopteste la ureche lucruri linistitoare si ma mangaie cu o mana usor pe spate. Chiar daca parintii mei nu sunt aici, ma bucur ca am un frate ca el. Stiu ca orice s-ar intampla nu ne vom lasa la greu.
BLOOD BROTHERS FOREVER!
Hey, guys! Uitati si capitolul 15... Sper sa va placa. La media aveti melodia pe care o canta Alex andra si o poza cu ea. Va pup si va multumesc ca imi cititi cartea!
CITEȘTI
Alpha și Luna Supremă Vol. I
WerewolfO fată vârcolac, un război și lupta pentru supraviețuire. Alexandra Darkness a devenit Alpha Suprem după ce părinții ei au murit într-un război. Va putea ea să conducă o haită? Își va găsi oare sufletul pereche? Ce se va intampla dacă îl va găsi? To...