Capitol 19

2.4K 102 6
                                    

Am ajuns in sfarsit acasa impreuna cu Tyler si cei mici. Anita si Carmen au facut si pe dracu in patru doar ca sa termine camera baietilor. Camera lor era facuta numai cu negru si alb. Pot spune doar ca pentru moment este potrivita pentru ei. Dupa ce i-am hranit si i-am culcat in noile lor patuturi, am coborat la parter. Am intrat in biroul lui Tyler si l-am vazut cum sta cu nasul deja in hartii.

Mi-a simtit mirosul si si-a ridicat ridicat imediat privirea spre mine zambind. M-am apropiat de el si mi-a facut semn sa ma asez la el in poala si asta am si facut. Si-a pus bratele in jurul meu si ma sarutat scurt si bland pe buze, in timp ce eu imi puneam mainele dupa gatul lui pentru al trage mai aproape de mine, astfel adancind sarutul. Ne-am oprit doar cand aerul a fost necesar sin e-am lipit fruntile respirand sacadat.

- Te iubesc, mi amor!zice Tyler si ma saruta pe frunte, iar pe mine ma bufneste rasul.

- Am dato pe spaniola, amorezule?spun si rade si el impreuna cu mine.

- Am zis sa incerc ceva nou... doar spunandu-ti te iubesc, nu simt ca imi descriu tot ce simt pentru tine!

- Si eu te iubesc!spun si-l sarut apasat pe buze.

Tyler se ridica cu mine in brate, fiind nevoita sa-mi incolacesc picioarele in jurul meu. Urca cu mine scarile si cand ajungem in camera noastra ma tranteste rapid pe pat si incepe sa ma sarute pe gat.

Stateam cu capul pe pieptul gol al lui Tyler cu ochii inchisi si ii ascultam bataile inimii. melodia mea preferata. Tyler ma tine strans cu o mana dupa mijloc si cu una ma mangaie bland pe cap ca un parinte care vrea sa-si linisteasca copilul dupa ce a avut un cosmar. Mi-am ridicat privirea usor spre el si l-am vazut zambind.

M-am ridicat mai sus si i-am atins incet buzele, dar el a facut sarutul mai adanc. Dupa scurt timp ne-am despartit si ne-am uitat unul in ochii ceiluilalt. Nu credeam vreodata ca voi fi asa fericita cand imi voi gasi sufletul pereche.

M-am ridicat usor din pat si m-a dus la dulap, Tyler urmarindu-mi fiecare miscare. Mi-am scos lenjeria intima, o pereche de blugi rupti negri, un tricou simplu, negru si o camasa in carouri cu rosu, alb si albastru. M-am imbracat, apoi m-am indreptat spre Ty si l-am sarutat scurt pe obraz si am iesit din camera. M-am dus la bucatarie si mi-am pregatit un sandwich cu pui si un pahar cu sirop de capsuni. Dupa ce am terminat, l-am auzit pe my soul mate cum coboara scarile. Ne-am luat de mana si am iesit afara.

- Pun pariu ca te intrec la o cursa de alergare! spune Tyler si eu ma intorc cu fata la el.

- Asta se va intampla doar cand Andy imi va spune ca este gay!zic si rad.

- Nu poti sa ma intreci, recunoaste! Sau esti o gaina fricoasa? spune Ty si apoi incepe sa faca ca o gaina.

- Bine, tu ai vrut-o! Ne intrecem pana la terenul de antrenamente. Primul care ajunge ii da o porunca pierzatorului! Batem palma?zic si intend mana spre Tyler.

- Batem palma!spune si da mana cu mine.

Ne asezam in pozitie de star si ne uitam unul la altul.

- Ok... pe locuri! Fi-ti gata! START!spun si amandoi o luam la fuga spre locul de antrenament.

Alergam amandoi cat de repede putem si nici unul nu se lasa mai prejos. Dupa cateva minute de alergat, vad terenul la cativa metri in fata noastra si ma fortez sa alerg mai tare, intrecandu-l pe Tyler pe ultima suta de metri.

- Yes! Am castigat! Te-am batut sit u ai piedut! Ti-am spus ca te intrec melcule!spun si topai de bucurie pe langa Tyler.

- De tinut minte, sa nu subestimezi niciodata o femeie! zice el si eu rad. Acum ca ai castigat cursa, ce porunca imi dai?

- Sa ma saruti numai asa cum stii tu sa faci!spun, iar Tyler se repezeste si ma saruta asa cum face el mai bine.

- A fost placerea mea sa va indeplinesc porunca, Maiestatea Voastra! zice el dup ace ne despartim din sarut si face o plecaciune in fata mea.

- Cred ca ar trebui san e intoarcem, probabil le este foame lui Damon si Ethan!

Perechea mea ma ia de mana si plecam spre vila. Cand ajungem, urc in camera baietilor si ii vad Mike si Hunter impreuna cu Anita si Carmen cum se joaca cu baietii.

- Ce distractie pe voi aici!spune Tyler si rade, apoi da mana cu Hunter si Mike.

- Avand in vedere ca voi at plecat nu stiu unde si i-ati lasat pe micuti aici am zis sa stam si noi cu ei.

Cum ochii lui Damon ajung pe mine, incepe sa se agite in bratele lui Carmen si ma apropii de el sa-l iau in brate si-l sarut pe frunte, iar el rade. Ethan statea in bratele Anitei sin u avea nici o treaba cu ce se intampla in jur. Se vede cine seama cu mine si cine cu Tyler. Dupa ce le-am dat sa bea niste lapte ingerasilor mei, i-am pus din nou la culcare.

Am luat cina impreuna cu totii si apoi am plecat cu totii la culcare. Am facut inainte un dus lung cu Tyler, aoi ne-am bagat in pat.

Am auzit un zgomot puternic si m-am trezit imediat, la fel facand si Tyler. M-am uitat la ceasul electronic dupa noptiere si arat ora 03:53. Ne-am ridicat din pat si am iesit repede din camera si m-am indreptat spre camera baietilor. Am intrat val-vartej inauntru si am totul ravajit. M-am indreptat spre patul lui Damon care era gol si apoi spre cel a lui Ethan care era la fel, dar o hartie pusa pe saltea. Am ridicat-o cu mana tremurand si am citit ce scria pe ea.

"Cu drag, Evil"

- Nuuuuuu...!!!!am strigat cat de tare am putut si de abia apoi am observat ca Tyler era in spatele meu.

M-a luat repede in brate si am cazut amandoi pe podea. Am inceput sa plang cum nu am plans niciodata. Tyler nu s-a mai putut abtine nici el si a dat frau liber lacrimilor impreuna cu mine. Stateam imbratisati pe jos si plangeam in hohote. De ce trebuie sa ni se intample asa ceva!? De ce?! Cel care i-a luat pe Damon si Ethan de langa mine si Tyler va plati cu viata pentru asta. Nu-mi pasa cine este... orice va fi va plati foarte scump pentru asta!

ZtU,Va5


Alpha și Luna Supremă Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum