In sfarsit am ajuns pe insula. Din cate mi-a povestit Tyler mai sta o familie de varcolaci aici pentru a avea grija de casa. Tot el mi-a spus ca mai are inca o surpriza pentru mine. Dupa ce mi-a aratat vila si am despachetat bagajele, Tyler ma tarat dupa el pana in spatele vilei langa un grajd.
- Ce facem aici, pui?intreb eu putin cam nedumerita.
- Aici se afla surpriza ta! imi raspunde el cu zambet mare pe buze.
- Doar nu ai... dar nu termin de spus propozitia ca ma intrerupe Tyler.
- Ba da! deci nu pot sa cred ce a facut. Mi-a cumparat un cal! Imi doresc de foarte mult timp unul.
- Spune-mi doar atat, ce rasa e si ce culoare?!zic eu foarte incantata.
- Te las sa-ti dai seama singura. spune si ma trage dupa el in grajd.
Acolo se aflau doi cai. Unul era Pur-sange Englez, culoare Murg Inchis Blond. Pe usa boxei avea o tablita pe care scria numele lui, Isis. Un nume foarte frumos pentru o iapa. Celalalt cal era Shire, culoare Black. Pe tablita boxei lui nu era niciun nume scris.
- Cel negru este calul tau... imi sopteste Tyler la ureche.
- De unde ai stiut?il intreb eu.
- De fiecare data cand iti lasi bariera jos pot sa vad tot ce-ti doresti. Si asta era in capul listei!spune el si apoi rade. Este baiat... acum alegei un nume.
Ma apropi de boxa lui, deschid usa si intru inauntru. Era negru ca abanosul, cu exceptia parului lung de la copite care era alb. Coama lui era lunga si matasoasa, se vedea ca este bine ingrijit. Am inceput sa-l mangai pe spate, pana la gat si apoi am ajuns la cap. In tot acest timp Tyler statea si ma privea din usa.
- Te-ai gandit ce nume ii pui?
- Hades...
- Hades? Zeul intunericului si al infernului?intreba Tyler nedumerit.
- Da, mereu mi-a placut numele asta, m-ai ales pentru un cal negru si care este baiat!zic si chicotesc.
- Bine atunci... Hades ramane. Mai trebuie decat sa-i scriem numele pe tablita de la boxa. O sa-l pun pe Jacob sa se ocupe de asta.
Da am uitat sa va spun. Jacob este un prieten de-a lui Tyler si locuieste aici impreuna cu sotia lui, Miranda, si fiul lor, Stefan, in varsta de numai 5 anisori.
- Ce ar fi sa mergem noi doi in camera si sa ne ocupam de treaba nostra, ha?zice Tyler in timp ce ma ia in brate pe la spate si ma saruta pe gat.
- Ok, dar cu o conditie.... Numai daca imi promiti ca mai tarziu merge san e plimbam pe plaja calare. spun si ma intorc cu fata spre, punandu-mi mainele dupa gatul lui.
- Bine...zice si ma ia in stilul miresei, astfel scotand un mic chicot de la mine. Acum hai ne intoarcem la treaba noastra.
Astfel, ajung carata de catre Tyler puna in dormitorul nostrum. Cum ma lasa sa ating podeaua cu picioarele se dezbraca de tricou, apoi ajung cu el peste mine in pat, de un incepe o serie de saruturi flamande.
..........
Dupa vreo trei ore si ceva de la "mica noastra confensiune prin care ne-am aratat dragostea" ca sa-i spun asa, stam sin e uitam unul la altul fara sa spunem nimic, dar pana la urma am rupt aceasta tacere.
- Deci... acum putem merge sa calarim?intreb facand o fata de catelus plouat, cu ochii mari si buza de jos umflata.
- Daca ti-am promis, ti-am promis si eu ma tin de promisiuni!spune el si zambeste la mine.
Eu ma ridic din pat cu cearceaful infasurat in jurul meu si ma duc sa-mi iau haine de imbracat. Intr-un in baie, fac repede un dus, ma imbrac si ies. Cand ajung in camera il vad pe Tyler deja pregatit. Ne luam de mana si mergem spre grajd. Deschid usa de la boxa lui Hades si observ ca Jacob deja s-a ocupat de tablita pe care scie numele calului meu. Ii pun valtrapul, saua si in final capastrul si acelas lucru il face si Tyler cu Isis. Scoatem caii din grajd si incalecam. Sufletul meu pereche a luat inainte usor spre plaja si eu dupa el. Ajunge pe plaja si mergem Calare unul langa altul in acelasi ritm.
Ajunge pana la urma si inapoi in camera, afara fiind deja intuneric, acolo unde mai incepe inca "o confensiune de dragoste".
Hey, copii! Uitati si capitolul 9... Scz pentru greselile de gramtica... Sper sa va placa capito
CITEȘTI
Alpha și Luna Supremă Vol. I
WerewolfO fată vârcolac, un război și lupta pentru supraviețuire. Alexandra Darkness a devenit Alpha Suprem după ce părinții ei au murit într-un război. Va putea ea să conducă o haită? Își va găsi oare sufletul pereche? Ce se va intampla dacă îl va găsi? To...