*peste doua saptamani*
Au trecut doua saptamani de la incidentul cu Peter. Tyler a fost foarte ocupat si nu prea ne-am mai vazut. Mie dor de saruturile lui si de imbratisarile pe care mi le da. Vine foarte tarziu in camera, iar sunt deja adormita cand el isi face aparitia. Dimineata cand ma trezesc locul de langa mine este gol si rece.
Azi am planuit impreuna cu fetele sa mergem la mall sa vedem "PaperTown". Nici ele nu au mai petrecut mult timp cu perechea lor, asa ca am decis sa facem ceva astazi.
M-am imbracat-o pereche de blugi rupti deschisi la culoare, o bluza galbena pe care scrie " I'm not perfect, but I'm limited edition" si cu pereche mea neagra de sandale. La gat mi-am pus un lantic cu GoldenStone Albastru, piatra zodiei mele, iar la mana o bratara cu Aquarius.
Am iesit din casa si le-am vazut pe fete ca ma asteptau la masina. Am urcat inauntru si am pornit spre mall. Dupa vreo jumatate de ora de mers cu masina am ajuns. Am urcat la etajul 5 al mall-ului, cu liftul, si ne-am dus la cinema. Am cumparat biletele si patru meniuri cu popcorn si am intrat in sala. Ne-am asezat pe locurile nostre si pana a inceput filmul am mai vorbit intre noi.
Dupa ce filmul s-a terminat am facut cateva cumparaturi. Carmen si-a luat vreo 5 rochii foarte inflorate, Anita si-a luat o camasa rosie in carouri si doua perechi de pantaloni scurti, Diana si-a luat un tricou cu Pikachiu si o gramada de bratari cu cranii si tinte, iar eu mi-am luat un costum de baie turcoaz si o rochita alba, simpla din matase.
In sfarsit am ajuns acasa. Am intrat in vila, fiecare cu plasele ei de cumparaturi in mana si cand am ajuns in sufragerie i-am gasit pe baieti vorbind despre nu stiu ce echipa de fotbal.
- Hei, fetelor! Unde ati fost?intreaba Mike si se apropie de Carmen si o saruta scurt pe buze.
- Am fost sa vedem un film, apoi am facut niste cumparaturi. ii rapunde Diana.
Dupa ce baietii ne-au interogat (Parca nu au mai auzit de o intalnire a fetelor in oras pentru distractie si pentru ca eram plictisite ca ei nu prea dadeau pe acasa.) fiecare a plecat cu perechea lui care in cotro. Eu si cu Tyler ne-am dus in camera noastra unde au inceput o serie de saruturi. Mi-era atat de dor de el.
Nu dupa putin timp afara a inceput sa ploua cu galeata. Am iesit pe balcon impreuna cu Tyler pentru a privi stropii de apa cum cad din cer. El s-a asezat pe fotoliul din lemn si eu m-am asezat in bratele lui. Si-a strans mai bine bratele in jurul taliei mele si eu mi-am odihnit capul pe umarul lui. Nici unul dintre noi nu zicea nimic. Stateam si priveam ploia pana m-am gandit eu sa rup tacerea.
- Mi-a fost dor de tine! Nu prea ne-am mai vazut in ultimul timp, spun si oftez.
- Si mie mi-a fost dor de tine! Scuze ca nu prea am mai avut timp, dar am avut niste treburi cu alte haite si nu le-am putut amana...zice el si apoi isi ingroapa fata in parul meu inspirand adanc.
- Inteleg, nu trebuie sa-mi explici. Stiu si eu cum era atunci cand eram Alpha! Daca nu-i aveam pe Derek si Justin langa mine nu stiu ce ma faceam.
- Sti, acum ca am terminat treburile, m-am gandit sa-ti fac o surpriza, pui! Maine plecam in vacanta!spune el cu zambet larg pe buze.
- Tyler, tu glumesti? Cum sa plecam maine in vacanta? Nici nu am facut bagajele! Tu esti nebun?intreb eu ridicandu-ma in picioare repede.
- Sunt nebun dupa tine...spune si se ridca si el si ma saruta apasat pe buze. Hey, liniste-te! Bagajele o sa ne ia vreo ora sa le facem nu mai mult. Nu te mai agita atata. Avem avion mine la ora doua dupa-amiaza. Aveam destul timp sa ne pregatim!
- Ok. Sunt calma! Sa ghicesc, nu o sa-mi spui unde mergem, nu?zic eu radicand o spranceana.
- Iti spun doar ca nu prea o sa avem nevoie de haine pentru ca mai mult o sa stam in costum de baie. Tu gandeste-te cu ce costum de baie o sa ma surprinzi, in timp ce eu ma duc sa pregatesc cada cu spuma! spune el, apoi ma saruta dulce pe nas, iar eu chicotesc la gestul lui.
Dupa zece minute intram amandoi in cada si ne relaxam. Daca nu l-as cunoaste pe Tyler sigur o sa ne petrecem vacanta pe o insula pustie in mijlocul oceanului.
.....................
Intr-o ora trebuie sa ajungem la aeroport. Se pare ca vom merge cu un avion mai mic, privat, pe o insula din mijlocul Pacificului. Stiam sigur ca asa o sa se intample.
Tyler le-a inmanat baietilor niste sarcini de facut cat timp eram noi plecati in "luna de miere" cum ii placea sufletului meu pereche sa spuna. Ne-am luat la revedere de la baieti si de la fete si am pornit spre aeroport. Am ajuns cu 15 minute inainte ca avionul sa decoleze. Ne-am imbarcat imbarcat si ne-am asezat pe fotolii. Da, ati citit bine... in loc de scaune cum au avioanele normale se afla doua fotolii mari pe partea stanga unul in spatele celuilalt pentru a putea privi pe geam. Pe partea dreapta se afla o canapea imensa si de o parte si de alta a ei se aflau doua masute mici.
- Asta este un avion tare ciudat. Seamana ca o mini-sufragerie zburatoare!spun eu si rad.
- Aveam tot confortul de care avem nevoie pentru urmatoarele 27 de ore. zice Tyler, poi isi pune bratele in jurul meu pe la spate.
- Pai si ce o sa facem timp de o saptamana pe o insula in mijlocul Pacificului?spun si intorc capul spre el.
- Pai... te avertizez de pe acum ca nu o sa ne intoarcem acasa pana nu o sa-mi cel putin trei!imi zice Tyler soptit la ureche, apoi ma saruta pe buze scurt, in timp ce eu am facut ochii cat cepele.
O sa fie o saptamana grea si foarte palpitanta!
Hey guys! Uitati si capitolul 8.... scz pentru greselile de gramatica daca apar! Capitolul asta mi se pare cam plictisitor, dar asta e....Astept comentariile voastre! Va pup! :-* :-*
CITEȘTI
Alpha și Luna Supremă Vol. I
LobisomemO fată vârcolac, un război și lupta pentru supraviețuire. Alexandra Darkness a devenit Alpha Suprem după ce părinții ei au murit într-un război. Va putea ea să conducă o haită? Își va găsi oare sufletul pereche? Ce se va intampla dacă îl va găsi? To...