Este 5 dimineata, iar Beta-ul haitei inca nu s-a trezit. La fel cel de al treilea la conducere. Ca de obicei mi-a venit o idee cum sa-i trezesc, avand in vedere ca astia doi dorm mereu bustean.
M-am dus si am luat doua galeti cu apa rece in care am pus mai apoi niste gheata. Prima data m-am dus la cabana in care sta Derek cu prea iubita lui Sophi. Am intrat inauntru cu una dintre galeti si m-am dus spre dormitor. Am deschis incet usa si am pasit inauntru usor pentru a nu face zgomot. Derek dormea fara tricou tinand-o pe Sophi in brate, ea fiind imbracata in niste pijamale cu Micky Mouse. Dormeau asa frumos, eeeh... dar asta e. In urmatoarea secunda am arucat apa din galeata peste ei si au sarit ca arsi din pat, uitandu-se urat la mine in timp ce eu radeam de ma durea burta... aratau foarte caraghios cu hainele unde pe ei.
- De ce ai facut asta?ma intreaba Derek vizibil furios pe mine.
- Asta se intampla daca nut e trezesti la timp si ma faceti sa te astept. Acum hai! Ia-ti niste haine pe tine si dute in biroul meu, ca avem multa treaba azi. Eu ma duc sa-l trezesc si pe Justin care o sa aiba aceeasi soarta ca tine.
Nu am mai astept niciun raspuns din partea lui sau a Sophiei ca am iesit ca un fulger din camera lor si m-am dus se cabana lui Justin unde si el impreuna cu sufletul lui pereche, Miranda, au avut aceeasi soarta. I-am spus si lui sa vina la mine in birou ca avem treaba, iar apoi am plecat repede fara sa mai astept un raspuns din partea lui. Cand am ajuns in vila mea, Derek ma asteapta deja in birou. Peste putin timp a aparut si Justin sin e-am apucat de treaba. In timp ce discutam de armistitiu, unul dintre varcolaci de paza a intrat birou si mi-a dat o scrisoare, apoi a plecat.
- De la cine e scrisoarea?ma intreaba foarte curios Justin in timp ce se uita confuz la mine impreuna cu Derek
- Daca tot esti asa curios iti las tie onoarea sa vezi de la cine e scrisoarea asta? De acord?ii intend scrisoarea, iar el o ia sfios din mana mea. Dupa putin timp face ochii cat cepele in timp ce citeste scrisorea si ma face foarte curioasa sip e mine si pe Derek asteptand un raspuns din partea lui.
- Deci, ce scrie acolo? Ai facut o fata de zici ca ai vazut o fantoma!zice Derek care incepe sa rada si il acompaniez.
- E de la haita Yellow Moon... cand aud numele fac ochii cat cepele si sciulesc urechile. Spune ca fostul Alpha al haitei a murit si ia loc baiatul sau, Tyler Lockwood ca Alpha. Iar acesta vrea o intalnire urgenta azi cu Alpha-ul haitei Dark Moon, adica cu tine Alex.
Cand am auzit ce a spus am amutit putin, chiar daca nu stiu de ce. A inspirit adanc si am redevenit serioasa.
- Daca chiar vrea sa vada o sa vada! Pregatiti-va, in 10 minute ne vedem la masina! Veniti si voi cu mine!le spun eu pe un ton superior, iar ei executa.
In zece minute a plecat spre haita lui Tyler cu Ferrari-ul meu 458 rosu ca focul. Eu stateam la volan fiind putin incordata. Mi se parea putin cam ciudata situatia, dar asta e. Sunt un Alpha Suprem si trebuie sa-mi protej haita cu orice pret. In 20 de minute am ajuns la granite haitei si am intrat pe teritoriul lor. Atunci a aparut in fata noastra Beta-ul haitei care ne-a condus pana la vila in care statea Tyler. Am parcat masina si am coborat. Am inspirit aer adanc si ne-am indreptat spre vila. Cand am intrat inauntru am observat ca nu e asa diferita de a mea. Beta-ul mi-a arata unde este biroul in care sunt asteapta de Alpha. Am înaintat spre usa care mi-a fost arata si mi-am facut curaj si am intrat inauntru.
Asta este primul capitol. Ma scuzati daca am greseli de gramatica. Sper sa va placa. Dati comme daca vreti sa pun urmatorul capitol.
CITEȘTI
Alpha și Luna Supremă Vol. I
WerewolfO fată vârcolac, un război și lupta pentru supraviețuire. Alexandra Darkness a devenit Alpha Suprem după ce părinții ei au murit într-un război. Va putea ea să conducă o haită? Își va găsi oare sufletul pereche? Ce se va intampla dacă îl va găsi? To...