Capitol 17

2K 99 4
                                    

*peste 6 luni*

Au trecut 6 luni decand am omorat-o pe Diana. Luke aproape a distrus vila in ziua aceea cand a aflat ca Diana a murit. Chiar si dupa atatea luni, inca o visez in fiecare noapte. Poate as fi putut sa o salvez, poate exista o solutie si acum nu ar mai fi moarta.

Luke a plecat din haita impreuna cu Justin, dupa ce a incercat sa se sinucida de cateva ori. Derek a fost alaturi de mine in acest timp, la fel ca Tyler si Andy. Pana la urma l-am iertat dupa ce s-a tinut dupa mine timp de o saptamana ca sa-si ceara scuze.

Luke si Justin au devenit Omega si au facut cateva ravagii prin haitele vecine. Mike incearca sa-l aduca inapoi pe fratele sau, dar fara izbanda.

Peste cateva saptamani voi naste. Deabia l-am convins pe Tyler sa nu se uite peste ecografiile de la doctor. I-am spus ca vreau sa avem o surpriza cand nasc. Stim decat ca am gemeni. Andru l-a tot intrebat pe Tyler ce a facut de avem gemeni. La ce saptamani am petrecut pe insula nu ma mir de nimic.

Sper sa fie baieti! Abia astept sa momentul cand o sa-mi vad copii alergand prin jurul casei, sa le spun povesti seara de seara, sa-i vad cu sufletele lor impreuna...

Razele soarelui imi gadilau fata. M-am incrutat usor si am inceput sa-mi deschid incet ochii pana m-am obisnuit cu lumina. M-am ridicat in sezut si m-am sprijinit usor cu spatele de spatarul patului. Tyler nu era in pat, probabil s-a trezit mai devreme.

Dupa cateva secunde usa camerei se deschide sip e ea intra Tyler cu o tava plina de mancare.

- 'Neata, frumoaso! Cum ai dormit?spune Ty si se aproprie cu tava de pat.

- La fel... nu s-a schimbat nimic! Inca o visez pe Diana...zic si oftez lung.

Tyler pune tava deoparte pe pat si se aseaza langa mine. Imi ia mana dreapta in mainele lui si o mangaie usor.

- A trecut mult timp de cand s-a intamplat. Nu te mai stresa atat cu chestia asta, ca iti face rau si tie, dar si copiilor. Acum ce-a fi s-a mancam micul dejun fara sa ne mai gandim la toate lucrurile rele si apoi facem o plimbare prin padure san e relaxam, ce zici?

- Ok, de acord. Mi-ar prinde bine putina relaxare.

Dupa ce Tyler m-a hranit ca pe un copil mic si m-am ajutat sa ma imbrac am iesit sa dam o tura prin padure. Am vazut apusul de soare si apoi ne-am intors. Tot a decurs frumos pana cand am intrat in sufragerie si am vazut cine sta jos pe canapea.

- Peter!am spus tare si am lasat un marait puternic sa-mi scape printre dinti si ochii sa-si scimbe culoarea in rosu. Tyler m-a strans de mana si m-am tras mai aproape de el inaintea de a face vreo prostie. Peter isi indrepta atentia spre noi si se ridica in picioare.

- Ce cauti aici?zise Ty cu un ton tare si sec.

- Buna seara, Alpha! Luna!spune si face o plecaciune in semn de respect. Nu am venit aici sa creez probleme, ci sa aduc o scrisoare... zice si arata o scrisoare ca cea pe care am primit-o acum 6 luni cu numele meu scris pe ea. Un kanima mi-a adus-o mai devreme la cabana in care stau si mi-a spus sa i-o inmanez Lunei!

Incheie el intr-un final si se apropie de noi si imi intinde scrisoarea pe care o iau in mana. M-am uitat la el cu o fata usor speriata.

- Va urez o seara buna Alpha si dumneavoastra Luna!spune si mai face o placaciune apoi iese din casa.

M-am uitat la Tyler ingrozita si el la mine cu o privire blanda pentru a ma calma. M-am uitat la scrisoare, iar respiratia mi s-a intetit. Tyler m-a luat strans in brate si m-a sarutat pe crestet. L-am luat si eu strans in brate si mi-am ingropat fata in pieptul lui. I-am spus lui Tyler sa ma lase singura si el a aprobat intelegator. M-am dus in camera noastra si m-am asezat usor pe pat. Am deschis scrisoarea cu frica si am inceput s-o citesc:

"Buna, Alex! Ce mai faci? Am auzit ca ai reusit sa imi distrugi papusa... cred ca stii la cine ma refer, cum o chema? A, da... Diana. Chiar daca nu ti-am mai nicio scrisoare, nu inseamna ca am uitat de tine, doar esti in capul listei mele, defapt cred ca singura. Vreau sa te ditrug, sa te fac faramite, sa nu mai ramana nimic din tine! O iti doar sa ai grija de gemeni pentru ca nu se stie ce se poate intampla dupa nastere sau inaite de ea...

Cu ura,

Evil"

De ce mi se intampla numai mie asta! Mi-am dus mana la burta si am inceput sa mangai pantecul in care se afla cei doi gemeni ai mei. Nu mi-am dat seama cand doua lacrimi reci ca gheata s-au strecurat pe obrajii mei. Le-am sters repede cu podul palmei si ridicat usor din pat. M-am indreptat incet spre usa si inainte sa deschid usa am simtit o lovitura cam tare in burta. Mi-am dus repde mana unde am simtit lovitura si i-am simtit pe gemeni cum se misca.

- Usor, puisorilor! Sssshhh!am spus si mi-am mangaiat inca o data burta.

De aceasta data am simtit o lovitura si mai tare. I-am simtit cum misca si mai tare si ma durea din ce in ce mai rau.

- Tyler! Aaaaaahh... Tyler, ajuta-ma!am strigat din ce in ce mai tare si in urmatoarele cateva secunde Tyler a aparut cu o fata speriata in camera.

- Alex, ce ai? Ce ai patit?spune si se apleaca deasupra mea.

- Copiii... gemeni... Vin! Acum!zic mai las un sunet de durere sa-mi iasa din gura.

Tyler m-a luat pe sus in stilul miresei si a inceput sa fuga cu mine in brate spre spitalul haitei. Cand am iesit pe usa am simtit ceva.

- Tyler, mi s-a rupt apa! Grabeste-te! Aaaaahh....

- Rezista, iubito, ajungem imediat.

A mai lasat un tipat sa-mi scape si Tyler a grabit psul mai mult. In scurt timp am ajuns la spital, unde am fost dusa intr-un salon special. Te rog, Doamne, sa nu se intample nimic cu copiii mei! Te rog sa se nasca sanatosi si puternici! Doctorii roiau in jurul meu si nu eram atenta ce spun. Tyler a ramas cu mine in salon tinandu-ma de mana si spunandu-mi cuvinte linistitoare.

Dupa mult chin pe care l-am suferit mi-am simtit corpul slabit si am adormit. Ma rog ca gemeni sa fie bine si san u fi patit nimic! Sunt prea slabit sa mai deschid ochii sa ma uit in jurul meu. Somnul ma acapareaza cu totul intr-un final si eu cad prada intr-un abis intunecat.



Alpha și Luna Supremă Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum