Capitol 4

4.2K 249 2
                                    

*peste 3 zile*

Au trecut parca saptamani decand nu l-am mai vazut pe Tyler chiar daca au trecut 4 sau 5 zile. Mie foarte dor de el. Chiar si asa ma abtin. Resposabilitatea mea este sa protejez si sa am grija de haita, nu sa ma gandesc la un baiat asa frumos ca el. GATA, ALEX! IAR VIZEZI CU OCHII DESCHISI! Beka este foarte, foarte suparata pe mine si nu exagerez. Nici macar numai vorbeste cu mine. Mie dor sa tipe la mine si sa-mi faca morala ca de ce nu ma duc la sufletul meu pereche daca mie dor de el.

Oricum, i-am cam evitat pe toti zile astea. Nu am fost in apele mele. Trebuie sa ma revansez cumva. O sa gasesc eu o solutie. Este ora 13:27 si eu deja ma plictisesc. Am iesit din biroul meu plin cu acte si scrisori pe care trebuie sa la citesc si semenez si am urcat in camera mea. M-am dezbracat de haine, pe care apoi le-am aruncat in cosul de rufe si am intrat sub dus. Dupa ce am iesit mi-am luat pe mine lenjeria intim cu danteluta de culoare neagra, o pereche de pantaloni scurti de trening gri si un maiou larga roz. M-am asezat in pat si am inceput sa ma uit pe tavan. Pana la urma somnul m-am luat, astfel intrand in lumea viselor.

Dupa ceva timp a inceput sa-mi fie prea cald. Am inceput sa-mi deschid lenes ochii si am simtit un miros de vanilie cu lenvatica. Cand am dat sa ma ridic nu am putut. O mana puternica ma tinea de mijloc langa un piept cald. Capul il avea in parul meu simtindu-i respratia cum ma gadila pe ceafa. Cand am incercat iarasi sa ma ridicat si-a strans mana mai tare de mijlocul meu tragandu-ma mai aproape de el, apoi l-am auzit cum mormaie ceva. Cred ca sa trezit. Chiar daca nu steam cine e in patul meu, ma sinteam in siguranta in bratele sale.

- Te-ai trezit, frumoaso?as recunoaste vocea asta dintr-o mie.

- Tyler?!am zis eu putin bucurie in glas.

- Cine altcineva ar putea fi?atunci m-a intors cu fata la el. Era chiar el. Mi-a fost atat de dor de el.

- Ce cauti aici?l-am intrebat putin confuza.

- Pai am zis ca daca nu vi tu la mine, ce-ar fi sa vin eu la tine. a zis, ca apoi sa zambeasca.

Atunci l-am luat in brate strans, el ramand putin blocat din cauza reactie mil, dar apoi si-a revenit si m-a luat si el pe mine in brate. Mi-am bagat capul in scobitura gatului sau, inspirand adanc mirosul lui de vanilie cu levantica. Ma omoara baiatul asta. L-am simtit cum ma pupa pe gat, eu chicotind la gestului. Apoi i-am auzit rasul cristalin cum se pierde in camera.

- Mi-a fost dor de tine!am zis si mai aveam putin si imi dadeau lacrimile.

- Si mie mi-a fost dor de tine, pui!s-a despartit putin din imbratisarea si m-a pupat pe frunte ca un parinte. Mi-am ridicat privirea si am intalnit cele doua mari de ciocolata. Cand l-am vazut zambind, am zambit si eu. Era bine sa il am langa mine. S-a aplecat putin si m-a sarut apasat pe buze. Eu mi-am pus mainile in parul lui negru strangudu-l putin in pumn. El si-a pus mainele pe mijlocul meu tragandu-a mai aproape de el. Buzele lui le sarutau pe ale mele flamand. Era un sarut plin de drgoste, dor si dorinta. Ne-am oprit doar cand aerul a fost necesar.

- Avand in vedere ca tu te afli in camera, cred ca Derek si Justin sunt responsabili de asta, nu?!

- In apararea lor, dar si a mea, aveai nevoie de asta la fel de mult ca si mine.

- Ai dreptate... dar tot nu o sa scape nepedepsiti!am zis apoi un zambet malefic si-a facut aparitia pe fata mea.

- O sa le faci ce vrei tu, dar...(atunci Tyler se roteste cu mine astfel incat eu stau dedesupt, iar el deasupra lasandu-si greutatea pe coate in timp ce mainele mele se odihnesc pe umerii lui)... pana atunci ce-ar fi sa ne ocupam de noi doi.

Tyler s-a repezit asupra buzelor mele sarutandu-ma, eu raspunzandu-i. Am putut sa-i citesc gandurile si am vazut ca vroia sa ma marcheze ca nimeni sa nu se apropie (aici referindu-se la alti baieti).

- Fa-o! Marcheaza-ma!am zis eu printre saruturi.

- Sigur?a spus oprindu-se din sarut si uitandu-se in ochii mei.

Eu am dat din cap afirmativ si el a inceput din nou sa ma sarute buze, apoi pe maxilar, pe clavicula, pe linia pulsului pana a ajuns la umar, eu dand capul pe spate de placere. Mi-a dat breteluta de la maiou mai jos, sarutandu-ma pe umar, apoi i-am simtit coltii cum imi strapung pielea. Durerea era suportabila pentru un varcolac. Dupa cateva secunde si-a scos coltii din umarul meu, lasand in urma cateva saruturi mici peste semn.

- Te iubesc!a zis fixandu-ma cu privirea.

- Si eu te iubesc!am spus si l-am sarutat scurt.



Hei, dragilor! Uitati si capitolul 4... imi pare rau ca nu am postat doar ca nu am timp... Sper sa ma placa capitolul meu. Astept comentariile voastre daca vreti

Alpha și Luna Supremă Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum