rozdział 14

167 11 2
                                    

LUCAS POV

jestem idiotą. zachowałem się jak popieprzony debil. Nie chiałemjej zranić. Nie to nie prawda, właśniero chciałem zrobić bo ona to zrobiła mi spotykając się z tym cholernym Adrianem. Dlaczego musze być takim debilem?
Nawet nie lubie tej Rossy, cholera nie, ona ma inaczej na imie. Lissa. Tak ma na imię Lissa była najlepsza przyjaciółka mojej niedoszłej byłej. Lena jest za dobra dla mnie. Powinienem sie cieszyć że kogoś znalazła. Wiem jednak że Adriana interesuje coś innego niż jej dobro, wspaniałość, idealny charakter. Musze ją zdobyć, to znaczy ja chyba pierwszy raz tak bardzo pragnę kogoś, ale nie tylko fizyczniei ale i psychicznie. Nie moge bez niej wytrzymać.
Idę do jej pokoju, musze jej wszystko wytłumaczyć bo ona na to zasługuje. Przed jej pokojem siedzi Lissa i płacze krzycząc coś do niej.
- proszę wpuść mnie. Nie wiem o co ci chodzi, wy nawet nie byliście parą.
- ale wiedziałaś że on mi sie podoba. Ja bym ci nigdy czegoś takiego nie zrobiła.
Podchodzę do drzwi i cicho pukam.
- leno mogę wejść, chciałbym z tobą porozmawiać o tym co dziś sie stało. - mam nadzieje że sie zgodzi.
- zostaw mnie lucas. -moje imie tak cudownie brzmi w jej ustach.
- wejdę do twojego pokoju a jesli tylko powiesz, że mam wyjść to zrobić to to zrobię.
Powoli otwieram drzwi i wchodzę do malutkiego pokuju. Lena leży na łóżku z twarzą w poduszce i płacze. Płacze przeze mnie. Czuje sie jak cholerny sadysta. Siadam na jej łóżku. A ona mówi cichutko.
- słyszałeś co powiedziałam o tobie Lisie prawda?
- tak.
- przepraszam, ja wiem że ty pewnie nawet za mną nie przepadasz prosze zapomnij o tym. -ja za tobą nie przepadam? Od kiedy?
- to nieprawda.
Kładę ręce na jej ramionach i delikatnie je masuje. Zielonooka podnosi na mnie wzrok i siada. Wyglada tak słodko i niewinnie.
- lubisz mnie?
- ja ciebie tak lubie lubie. - mowię z moim najlepszym uśmiechem.
- ja ciebie też.
- bardziej od Adriana? - pytam z nadzieją.
- tak, ale musze wiedzieć czemu pocałowałeś Lissę.
Tak, dobre pytanie. Czemu ja do cholery to zrobiłem?
______________________________
Cześć, nowy rozdział jest.
Następny z perspektywy
a) Leny
b) lucasa
c) Adriana
d) Lissy
Postaram sie dodać rozdziały jak najszybciej, napiszcie w komętarzach literkę oraz, czy wolicie Adriana czy lucasa po tym rozdziale. Ja osobiście uwielbiam lucasa, ale jesli wolicie Adriana to moge przekierować Lissę, a i jeszcze prosze o gwiazdki (votes)

Xxx Na zawsze wasza Nikki xxX

Rozwikłaj mnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz