Attığım her adımda kalp atışlarım da hızlanıyordu.En korkuncu ise Albert ın birden kaybolmasıydı.Dementros Yolundan ilerlerken desenlerin yön değiştirdiğini farkettim.Bu oldukça tuhaf bir şeydi.Ardından duvarda bir hareket gördüm.
Fakat bu hareket diğer hareketlere benzemiyordu.Hareketler çok hızlıydı içerde sanki bir şey tepiniyordu.Dışarı çıkmak için çabalıyordu.Ardında ordan çıkan bir ses duydunm.Bu Albert'ın sesiydi.
Bu Albert'ın sesi olduğuna göre duvarın içine hapis olan şey Albert dı.Hemen orayı kazmak için etrafa bakındım.Sonunda keskin bir taş gördüm.Onu hemen elime alıp duvara doğru gittim.
Bütün gücümle duvarı kazıyordum.Kazmaya devam ettikçe Albert'ı görüyordum.Sonunda Albert'ın ve benim uğraşlarımda Albert'ı çıkartmayı başardım.Albert'a ne olduğunu sordum.Albert"Seninle beraber yürürken birden bir şeyin beni çektiğini hissetim ve birden karanlığa gömülü bir yerde kendimi buldum.
Dışarı çıkmak için çırpınıyordum fakat beni sımsıkı tutyordu.En kötüsü ise beni bir şey tutuyordu ama tutan şey karanlıkların derinliklerindeydi ve görmek imkansızdı.Sonra bir şey gördüm telaşlı bir şekilde bana bakıyordu.İşte o sendin.Gelip beni kurtardın bunun için sana hayatımı börçluyum"dedi
Bunu duyduğumda çok duygulanmıştım fakat vaktimiz yoktu hemen yolculuğu bitirip bu devasa büyüklükteki dağın mağarasından yani Korku Dağı'ndan kurtulmalıydık.Albert ile saatlerce yürüdükten sonra işte Dehşet Mağarası'na varmıştık.
Gerçekten çok korkunçtu.Oraya bakmak bile insanın kanını donduruyordu.Orası gerçekten çok karanlıktı ve en kötüsü sadece bir meşale vardı.
Meşaleyi elimize alarak yolculuğumuza devam ediyorduk.Bazen sanki bir şeyin arkamızdan güldüğünü hatta bizi takip ettiğini hissediyordum.
Mağara çok karanlıktı ve mağaranın karanlık olduğu kadarda yorgunduk.Artık dinlenmemiz gerekiyordu en fazla 5 adım atabilirdim.Albert da çok yorgundu ve yıpranmıştı.Artık dinlenmemiz gerekiyordu fakat mağara tehlikeli ve korkutucuydu.
Bu mağarada bir gün geçirmek gerçekten zor olacaktı fakat yapmak zorundaydık.Oraya birkaç eşyamızı köydük ve elimizde olanlarla kamp kurduk.Daha sonra yatmadan önce elime haritayı alıp bir bakayım dedim.Haritayı açtığımda gördüğüm tek şeyi size söylicem:
"300 tane adı yazmayan ayak izi!!!!!!!! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Dağı
HororBu hikayede kahramanımız ve Albert 'in Harus Mağarasındaki yaşadığı o korkunç ve gizemli dağdaki macerası anlatılıyor.Bu dağda çok tuhaf şeyler oluyor 1000 yılda 1 kez açılan aslında acayip çok büyük olan Harus Mağarası açılıyor.Bakalım kurtulabilec...