Kdo si ???

78 2 1
                                    

Dnes je piatok večer deň ako každ iný. Odhodila som si kabelu zo školy ( bohužial ešte stále škola) v piatok sa nikdy neučím nechávam si to na víkend.

Keď som sa navečerala. Nebol nikdo okrem Jacka (brata) doma. A tak som sa dohodla s Katy že pôjdeme behať. Stretnúť sme sa mali pri jazere o 10:00 čo je najlepší čas keď je horko.

Už je 10:30 a nikde nieje. Tak som sa vybrala dom. Samozrejme že som si to musela odbehnúť. Dala som si slúchadlá do uší a jeto. Kúsok od domu som narazila na čudnú partiu.

Keď bežím nepozerám sa pred seba len počúvam. Než som ich stihla zaregistrovať narazila som hlavou do Jima. Je to štrašný debil. Môj bývalí chalan( največia chyba môjho života).

Dala som mu kopačky a ako je vidno asi to ešte neprehrízol. A vtedy ma nazval všetkými možnými "vybranými slovami".

,,Čo tu robkáš ??? Nemáš spinkať??? "

Povedal mi ironickým hlasom s posmeškom.

,,Staraj sa o seba ty debil!!!!'' Povedala som mu rázným hlasom.

Keď som to dopovedala bolo počuť už len smiech ďalších chalanov z partie.

Vtedy sa naštval chitil ma za ramená a sotil. Udrela som si hlavu a ruku. Potom už všetko vidím matne. V ďialke bol niaký chalan ktorý keď to videl sa rozbehol a dal Jimovy pesťou do tváre.

Dalej neviem...............ten chalan ma drží a................

Don't look back (Sk)Where stories live. Discover now