A asi nezniesol pohľad na to ako sa spolu držíme. Lebo čo som počula on odvtedy z nikým nechodil. Niežeby ma niako zaujímal. Samozrejme že sa nemohol tváriť že nás nevidí.
,,Ahojte hrdličky" pozdravil ironicky ,,počul som že sa nám zrodil nový párik."
,,Jim daj nám pokoj a neotravuj" povedala som naštvane.
Vtom mu jeden z partie niečo pošepkal. ,,Jim to je ten......ďalej som nečula ale domyslela som si že hovoria o Leovi.
,,Takže to je ten tvoj rytier ktorý ťa zachránil."
Keď to povedal ostatný sa začali smiať.
Lea som musela pevne držať. Ja som si už zvykla na jeho nudné otravné narážky. Dokonca aj keď sme spolu ešte chodili.,,Nemusel by som keby si sa nesprával ako debil." Leo to už nevydržal.
,,Kto ti tu je debil ty ty......." začal kričať Jim ktorého museli držať ďalší traja aby sa nerozbehol po Leovi.
Leo tiež už mal na vlásku ale narozdiel od Jima sa ovládal celkom dobre.
,,Mali by sme už ísť" pošepkala som leovy. Ale bolo to asi počuť lebo Jim reagoval.
,,To už by si teda mala ty... som spravil dobre keď som ťa zhodil a mal som silnejšie." Povedal a ako naschvál sa usmial Leovi do tvári.
,,Tak toto si už prehnal ňu tak nazývať nebudeš."
Tak toto už Leo nevydržal a dal pesťou Jimovy. Už po druhý raz a po prvý čo som to videla. Nebola som stoho rada. Ale bolo to po prvý raz keď si ma nekdo zastal.
Jim neopetoval úder lebo ho tý ďalší traja odviezli preč. Ešte že tak nechcem si ani len predstaviť keby ho nechali tu. Ale ešte neboli velmi ďaleko a Jim hodil kameň Leovi na hlavu. Len som počula.
,,Šak počkaj ty..."nedopovedal už ho len ťahali.
,,Áu moja hlava."
Je-je-da prepáč.
Sadli sme si na zábradlie ktoré bolo neďaleko.
,,Šak ty za nič nemôžeš."
,,Ale áno keby nás Jim nevidel tak...ja....neviem ako to mám povedať..keby si sa ma nezastal alebo by si mu nič nepovedal tak by ťa netrafi."
,,ty za to nemôžeš nedal by som si skákať od neho...ešte keď na mňa dobre ale keď povedal že ťa mal udrieť silnejšie tak to už prehnal."
Vtom mi dal ruku okolo pleca a potiahol ma bližšie k sebe.
,,Tak ti ďakujem ani ja si nedávam skákať po hlave ale zvykla som si od toho debila. Tie jeho detinské narážky ignorovať.
,,Môžem sa spýtať prečo ste sa rozišli???"
,,Vieš ja som bola doňho zbláznena už od základnej". (Trošku mi bolo čudné rozoberať túto tému s mojim chalanom ale uľavilo sa mi) ,,ešte než som si uvedomila aký je debil začali sme spoluchoďiť.
,, on to nebral ani trošku vážne dokonca toto nebolo ani prvý raz ako ma zhodil. Robil si posmešky.
,,Čo on ťa buchol?!!!!"
,,hej a nie raz."
,,Mal som ho buchnúť silnejšie." Povedal na štvane a nespúšťal ruku z mojho pleca.
,,Vtedy som spoznala Lolu a odvtedy je moja naj kamoška ona mi pomohla sa od tial dostať a tak. A je jediná vlastne ty a ona ste jediný ktorým som to povedala.
,, Neboj sa to sa už nestane."
,,Ale malo to aj pozitíva."
,,Napríklad?" Opýtal sa a zdvihol pohlad na mňa.
,,Keby som sním nechodila nestretla by som teba."
A usmial sa na mňa. A vtedy sa to stalo naklonil sa ku mne a dal mi pusu na pusu........
YOU ARE READING
Don't look back (Sk)
RandomAhojte volám sa Sindey Clark . Mám 18 rokov som tretiačka na strednej. Mám brata Jacka ktorý je fajn ma 16 rokov . Rád športuje . A je to na ňom dosť vidno. A dobrú Kamaratku Kate. Ktorú mám veľmi rada. Spoznala som velmi čudným spôsobom aj úžastné...