Zrazu podišiel ku mňe a povedal a tým svojím prízvukom.
,, Ahoj čo tu robíš???
,,Nám dnes odpadla hodina" povedala som a usmiala som sa naňho.
,,Možno mi neuveríš ale aj nám dnes odpadla hodina. Konkrétne chémia.
,,Aha" nevedela som ako dalej reagovať. Bola som veľmi rada.
,, Máš teraz chvílku ???
,,V podstate áno"
,,Myslíš že by sme mohli ísť na tú kávu???
,, Jasné veď som ťa pozvala.(trapas) Povedala som čudným hlasom lebo som si ani neuvedomovala čo hovorím. Je naozaj pekný páči sa mi a očividne aj ja jemu.
,,Ale ja by som radčej ladovú drť.
,,Pozývam" povedal a vyškeril na mňa tie jeho (naozaj)biele zuby.
Tak sme sa vybrali na ladovú drť ktorá je hneď za rohom školy. Ako sme tam išli dohodli sme sa že dojde po šiestej hodiny za nami aj Katy. Chvílu sme sa tam s Leom rozprávali. Dozvedela som sa že má malého brata Toma ktorý má 4. Jeho rodičia ktorý majú pomali 50 si už nevedeli lepšie vymyslieť. Povedal mi pri miešaný chutí do drti. Okrem toho som sa dozvedela že veľmi rád behá.
Keď som mu povedala že aj ja. Začali sme sa smiať (ani neviem prečo). Ešte som sa dozvedela veľa vecí s ktorými vás tu nebudem zaťažovať. Ešte chvílu sme sa tozprávali keď o 13:30 došla za nami Katy. Tá si objednala nesku. Lebo vážne potrebovala kávu. A zasa sme len kecali kecali.....
Ráno
Dnes ráno som ako som sa zobudila. Tá sprostá škola pomyslela som si ale nie tak celkom. Ráno sme sa dohodli s Leom že pôjdeme na bus. Niečo som zabudla spomenúť. Leo býva nedaleko nás takže pôjde na bus. Ako každé ráno prepočula som budík a namiesto 7:00 som sa zobudila o 7:10. Ale keďže som na to zviklá tak som si stoho nič nerobila.Keď som si porobila veci a vyzerala som celkom ako človek. V kuchyni som si dala jogurt sirupovú vodu a išla som. Na prvej zastávke ako vždy nasadla som ja a Katy. Nadruhej mal nasadať Leo. Autobus zastavil na zastávke a...............
YOU ARE READING
Don't look back (Sk)
RandomAhojte volám sa Sindey Clark . Mám 18 rokov som tretiačka na strednej. Mám brata Jacka ktorý je fajn ma 16 rokov . Rád športuje . A je to na ňom dosť vidno. A dobrú Kamaratku Kate. Ktorú mám veľmi rada. Spoznala som velmi čudným spôsobom aj úžastné...