Tak ti treba

16 1 0
                                    

A tak sa to stalo naklonil sa ku mne a dal mi pusu na pusu. Potom až kým ma neodprevadil sme si nič nerozprávali len sme sa na seba usmievali a ja som mala stále hlavu na jeho pleci.

Keď som prišla dom bolo zhruba 22:00 hodín. Mame nevadí keď dojdem dom neskoro ale je nahnevaná keď sa mi potom nechce vstávať a to sa deje vlastne každý deň. Ešte som si skonrolovala fb. A prišla mi správa od Katy.

Katy:Čavky moja

Ja:Ahoj Katy

Katy: čo tak neskoro?"

Ja:No vieš bola som behať s Leom."

Katy: Fakt ??? Popíš všetky podrobnosti :)

Ja: jasne moja už píšem :)

Ja ju mám táák rada. A tak som jej napísala všetky podrobnosti.

Katy : to on ti dal fakt pusu? Ja ho žeriem.

Ja: ale je môj:)

Katy: Moja ty vieš že bych ti ho nezobrala a narozdiel o teba ma nikdo nechce :( :)

Ja: tak to nemožeš brať :) teba by chcel každý len na tých čo si narazila si ťa nezaslúžili.

Katy : ok keď napíšeš :) ale ty si ho zaslúžiš čo si si prežila s Jimom.

Ja : ani mi neprípomínaj dnes sme ho stretli.

A ďalšiu pól hodinu som jej písala ako sme stretli Jacka a ako môjho buchol do hlavy.

,Katy : to je teda debil :)

Ja : to je teda :)

Ja : ok Katy mali by sme niekam už ísť zajtra obchoďák ???

Katy: super nápad možme :)

Ja : a nájdeme ti tam aj niakeho :)

Katy : keď bude nekdo chcieť a nebude debil :)

Ja : keby ťa nekdo poznal ako ja chcel by ťa každý :) a už idem spať zatíím.

Katy : zatím :)

Potom som si šla lahnúť.

Ráno
Dnes som sa zobudila o 10:00 čož je u mňa obdivuhodný výkon. O 11:00 som bola dohodnutá ísť s Katy do obchoďáku takže som mala čo robiť.

Ale keďže som vedela že neskôr ako o 10:00 sa nezobudím tak som si ani nedávala budík. Tak som si vyžehlila vlasy. Dala špírálu lesk a niaky ten make-up. Na seba som si hodila kvetinkový top a čierne legíni. Vansky a zobrala som si rupsak.

Na raňajky som si dala toasty. Keď bolo 11:00 vyšla som pred dom a čakala na Katy ktorá došla o 11:05. Keďže mám aj ja a ona vodíčák a auto. Ktoré som dostala k 18 od rodičou.

Což bolo pred pól rokom. Keďže máme skoro podobne 18 len o pár dni je Katy staršia. Tak som k nej na sadla a išli sme bolo to asi 10 km od nás. Došli sme tam obidve sme boli strašne hladné a tak sme išli sa najesť.

Ja som si dala moje oblúbené nagetky a hranolky. Katy si dala šniclu a zemiaky. Potom sme si dali každá kavu a chvílu sme sedeli a kecali. Potom si vedla nás sadli akýsi sexy chalani.

Katy ma len jemne kopla do nohy a kývla opatrne hlavou na tých chalanov. Jeden pozeral priamo na mňa bol akože pekný ale bolo mi to nepríemné lebo mne sa páčil jedine Leo.

Ale čo ma potešilo jeden pohlad s tých chalanov pozeral na Katy. Teraz pre zmenu som kývla hlavou ja a usmial sa na ňu a dokonca ju pozdravil.

,,Ahoj kráska."

,,Ahoj" povedala Katy veselo.

Potom sa tam chvílu rozprávali a dohodli sa že chvílu pôjdu snami. Nebola som stoho rada ale chcela som to dopriať aspoň Katy. Ale dokonca mali by s nami byť len 5 minút takže ok.

Keď sme sa zdvíhali tak ma ten chalan ktorý na mňa pred tým vrhal pohlady chitil za ruku. A pritiahol si ma k sebe. Ja som sa neovládla a ohnala som sa rukou po ňom.

Don't look back (Sk)Where stories live. Discover now