Neznámi

17 1 0
                                    

A vtom som sa neovládla a zahnala som sa rukou po ňom. Dobre ti tak pomyslela som si.

,,Ále cica čo sa deje?" Povedal vtieravo a celkom kludne na to že som mu jednu vlepila.

,, už sa ma láskavo nechitaj!!!!!!!" Skríkla som po ňom.

,,Ale kľud cica."

,,Nehovor mi cica."

,,A prečo?"

,, počúvaj ma ty úchilak ja mám niekoho koho mám strašne rada a záleží mi na ňom a nepodviedla by som ho s niekym ako si ty."

,,Ale šak by sme mu to nepovedali." A zdvihol obočie.

,,S takých ako si ty sa mi zdvíha žalúdok."

,,počúvaj ma daj jej pokoj!" Zastala sa mi Katy.

,,Poď ideme"a zobrala ma za ruku.

Ale nešli sme dom len sme sa presunuli do ďalšieho obchodu veď preto sme sem prišli a nenechám si den pokaziť niakym debilom.

,,Moja si v potiadku?"

,,Áno" povedala som pokojným hlasom ,,Taký ako je on sa len dopitujú pozornosti."

,,A sorry že sme museli ísť a ty si sa nezoznámila s tým tvojim."

,,blázniš? Ty si mi ovela prednejšia ako je on ale keď sme pri tom vymenili sme si čísla."

,,ďakujem a obiala som ju a to je super."

,,A ako ti pripadal?" Vyzvedala som sa.

,,vyzeral byť milí a fajn šak uvidím." A žmurkla ma mňa.

Zbytok dňa prebiehal ako keby sa nič nestalo vlastne ani nestalo apsolútne som neriešila toho úchylaka ak sa dá tak povedať.

Kúpili sme si čo sme potrebovali a veru aj viac. Ja som si kúpila kraťase na brucho. Ramienkové tričká. Ďalej jednu sukňu a šaty. Katy si kúpila normálne kraťase jedny rifle. A krátke tričká.

A nakoniec sme išli na bubble logy. Ja som si dala mango a Katy si dala jablko a kiwi. Naprekvapenie chutilo výborne. Keď sme tam sedeli z dialky som uvidela toho chalana z rána čo sa páčil Katy ale už bez doprovodu.

,,Ahojte." Pozdravil nás.

,,Ahoj" pozdravili sme ho naraz s Katy.

,,Prosím ťa ospravedlňujem sa za kamoša ráno vieš on je taký... ako si ho mala česť spoznať.

A začali sme sa smiať.

,,To je dobré."

,,A ty sa ako voláš?" Spýtala sa Katy......................


Don't look back (Sk)Where stories live. Discover now