Autobus zastavil na zastávke. A už vidím ako nastupuje Leo a pýta si lístok. Ku mne si prisadla Katy a Leo si sadol pred nás.
,,Čavte" pozdravil nás a daroval mi úsmev.
,,ahoj " pozdravili sme ho naraz s Katy a opetovala som mu úsmev.
Cestou do školy sme sa rozprávali o rôznych veciach. Napríklad sme sa dohodly že pôjdeme všetci traja na zmrzku. Všeci sme mali dnes šesť hodín takže sme sa pred školou mali stretnúť o 13:30.
Ďalej sme sa bavili len o takých veciach ktoré tu nebudem rozoberať. Keď autobus došiel pred školu. Čož je jediná výhoda "školského autobusu".Leo ma odprevadil do triedy. Katy mala prvú hodinu fyziku (je v druhej skupine) čiže aj v triede.
,,Tak poškole" povedala som a žmurkla som naňho.
Po škole
Bolo 13:30. Došla som pred školu kde už na mňa čakala Katy.,,Kďe je Leo ???opýtala som sa udichčaným hlasom lebo som utekala.
,,Videla si ho?"
,,Nie"
V tom ako sa pozerám na Katy a v pozadí vidím ako beži.
Sory nás ešte zadržala učka matyky a nechcela nás pustiť do šatne (klasika).
,,Neva ideme???"opýtala som sa už normálnym hlasom.
Ja som si dala čokoládovu a orieškovu moje dve oblúbene. Leo si dal to isté. A Katy si dala lesnú zmes. Chvílu sme tam sedeli a potom sme sa rozhodli že pôjdeme k nám. U nás nikto nebol jediný kdo tam možno bude je brat ale ten by nič nepovedal. A keby hej ja mám naňho tolko vecí....
U nás sme si pustili youtube a chvílu počúvali. Bolo 15:00 keď odišla Katy musela ísť na woleyball (hráva profesionálne). Tak som ostala ja a Leo. Vôbec mi to nevadilo.
,,Počuj Sidney.........( ten rozhovor neskôr)
Keď odišiel Leo daroval mi pusu na líce. Hneď po jeho odchode som musela napísať Katy. Bola online.
Ja: ahoj Katy neuveríš :)
Katy: čo???nenapínaj
Ja : Leo sa opítal či nebudeme spolu chodiť.
Katy : a čo ty na to?
Ja : anooooo :)
Vtom mi napísal aj Leo.......
YOU ARE READING
Don't look back (Sk)
RandomAhojte volám sa Sindey Clark . Mám 18 rokov som tretiačka na strednej. Mám brata Jacka ktorý je fajn ma 16 rokov . Rád športuje . A je to na ňom dosť vidno. A dobrú Kamaratku Kate. Ktorú mám veľmi rada. Spoznala som velmi čudným spôsobom aj úžastné...