Pravda

47 3 0
                                    

,,Ja som úplne zabudla na to že máme ísť behať"

Áno ja som ťa tam čakala a ty si nedošla" povedala som trochu podráždene.

,,Nie tak celkom a neprerušuj ma prosímťa "(usmiala som sa)

,,Ja som počúvala hudbu a niako som úplne zabudla na to že máme ísť behať. Keď som sa pozrela na displej bolo 10:20 tak som sa rozbehla rýchlo ako sa len dalo k jazeru.

A videla som ťa ako si začala utekať dom. Ale už som ťa potom nedobehla bola som na druhej strane jazera. "

,,Počkaj prerušila"som ju ,, s téj strany išiel aj tén chalan ktorý ma chitil?!"

,,Áno to ti chcem povedat a zase ma prerušuješ!"

,,Prepáč nedalo mi to pripomenúť"

,, A ako som išla za tebou nekdo vybehol zdruhej strany. A čo bolo husté dalo jednu päsťou Jimovu"

,, Počkať takže ty si ho videla??? A kdo, kdo to bol???"

,,Veď to to netuším ako sa volá ale pametám si ho zo školy ".

,,A ako vyzeral ???"

,,Špinavý blond,modré oči,a vyšportovaný ."

,, A čo sa stalo ďalej ???" vyzvedám

,,N-o -o" trošku sa zakoktala .

,,Čo ??? tak hovor"

,, ako mu dal jednu päsťou (úsmev) tak sa jim naštval tiež ho buchol no a potom odišiel aj s partiou.

A ďalej neviem lebo aj keď som utekala som bola stále ďaleko. Potom ťa schitil a podľa všetkého odniesol domov".

,, musím zistiť kdo to je"

,, takže podla všetkého hladáme chalana s monoklom" povedala Katy

,,áno " odpovedala som a obidve sme sa dali do rehotu.

Dnes ráno som sa zobudila a...............














Don't look back (Sk)Where stories live. Discover now