Run

33 2 0
                                    

Leo: Dnes behať???

Ja: jasné a o kolkej??? :)

Leo: môže byť o 9:00???

Ja : platí vidíme o 15 minút pri jazere ;)

Leo: platí :*

Tak som sa obliekla do bežeckého. Idem s mojim "chalanom" behať. To je super povedať pomyslím si.

Tak ako sme sa aj v kvázi zoznámili. Ak sa to tak dá povedať. Konečne nepôjdem sama. O 15 minút presne som čakala pri jazere.

Samozrejme že Leo tam už čakal. Niežeby som vedela že je presný vlastne na posledné stretnutie meškal.

,,Ahoj" povedal mi a dal mi pusu nalice.

,,Ahoj."

Ani neviem prečo sme sa zdravili keď nie pred celou hodinou som sa sním ešte od nás lúčila ale nevadí. Tak sme si dali 3 koliečka okolo jazera.

Po behu
Obydvaja sme dali všetky 3 kolečka bez prestávky.

,,A ty vlastne bežíš len ako tak alebo chodíš aj na maratón alebo niečo také???vyzvedala som.

,,No ja vlastne to berem ako zábavu ale idem tento rok skúsiť bežať color run"

,,Čo-čo-že ???" Ja tám idem tiež aj s rodičmi."

Bola som velmi rada ďalej sme sa na tom smiali a rozprávali sme sa. Obidvaja sme beh brali ako takú zábavku.

Tak ale toto som nečakala ale bola som rada. Color run mal byť o týždeň tak sme sa dohodli všetko ohladom toho a tak.

Keď sme dobehali a Leo ma išiel odprevaďiť dom ako naschvál sme narazili na brrr Jima(ex).

Než sme si ho všimli. Videl nás ako sme sa držali za ruky a ja som mala hlavu na Leovom pleci a tak.............

Don't look back (Sk)Where stories live. Discover now