Nebolo mu vidno do tváre. Cítila som len matné kolísanie vo vzduchu........
Ráno
Zobudila som sa vo svojej izbe. Bola som zmetená a trochu aj vystrašená s toho čo sa stalo. Keď som sa pozrela na hodinky bolo 11:30 . O pár minút neskôr ku mne pribehla mama.,,Dobré ráno miláčik. "
Prihovorila sa mi mama ako
trojročnej.,, Ahoj mami čo, čo sa stalo ???"
,, Myslela som že to mi povieš ty! "
A pozrela sa na mna zvedavo.
,, Včera nám nekdo zazvonil a našli sme ťa pred domom ako ležíš a nahlave máš hrču."
Vtom som si chitila ranu na ktorú som včera spadla a naozaj hrča..(aaauuu)
To bolí.,, A to ste ma tam našli samú ???" Opýtala som sa zvedavo.
,, Áno ! a mali sme snáď s niekym ???! Spýtala sa mama podráždene.
,, Keď ja ani neviem" (ale vedela som že áno )
,,A pametáš si vôbec niečo ??? "
,,Mami som dospelá a nie nepametám"
Zasa na mňa nahodila ten jej výráz tváre.
,,Asi som sa buchla pri behu alebo čo a došla som sem a ľahla si' (inprovizovala som ako sa len dalo)
,, a viem sa o seba postarať mami '',,No dobre a najedz sa !"
A položila mi raňajky na stolík. Pravda bola že som si večinu čo som opisovala pametala ale mamu som tým nechcela zaťažovať.
Keď som sa chcela nahnúť po raňajky zabolela ma ruka na ktorú som včera dopadla mala som tam modrinu. Keď som sa najedla pípla mi sms od Katy .
Katy :Si v pohode???
Ja: áno neboj a odkial to vieš???
Katy : ja viem všetko a môžes prísť??? Musím ti niečo súrne povedať.
Ja : no dobre už vyrážam.
Cestou ku Katy mi znela otázka kdo , kdo ?? To včera bol??? Kdo ma zachránil(ak sa to tak dá povedať)
O 5 minút som bola u Kety. Keď ma uvidela objala tak silno.Potom som jej vyrozprávala všetko čo si pamätám. Potom povedala :
,, To je debil ten Jim nič mu nedarujem !!!"
,, Kľud ... viem"
,,A čo si mi vlastne chcela povedať ???
,,áno chcela vieš pravda je toťiž taká že..................
YOU ARE READING
Don't look back (Sk)
RandomAhojte volám sa Sindey Clark . Mám 18 rokov som tretiačka na strednej. Mám brata Jacka ktorý je fajn ma 16 rokov . Rád športuje . A je to na ňom dosť vidno. A dobrú Kamaratku Kate. Ktorú mám veľmi rada. Spoznala som velmi čudným spôsobom aj úžastné...