Ráno
Dnes ráno ako som sa zobudila. Sa snáď prvý raz sa teším do školy. Nemôžem sa dočkať či ho nájdem. Pozrem na hodinky a je 7:00 škola sa začína o ôsmej. Tak je akurát čas vstať.Chvílku sa pozerám do šatníka(tak ako každé ráno) a nakoniec si vyberiem kvetinovú sukňu, čierne ramienkové tričko. Potom si idem umyť zuby učesať hodím na seba niaku tú špirálu a lesk na pery.
Keď som spokojná zídem dole dám si jogurt a idem na zastávku. Autobus mi ide o 7:30 keď nastúpim na prvej zastávke vždy si stihnem prejsť siete (tak ako aj dnes ráno) nič nové ani správa tak zasa sotím mobil do kobely.
Na druhej zastávke nastúpila Katy.
,,tešíš sa ???" Pýta sa ma keď si sadne vedla mňa.
,,že váhaš" poviem a žmurknem na ňu.
Keď autobus zastavil pred našou školou idem na prvú hodinu. Je 5.6 takže najlepší čas si opraviť známky. Rodičia si potrpia na dobrých známkavh ale aj ja lebo sa chcem dostať na dobrú výšku.
Prvá hodina je matika tam mám dobré známky. Matika ma celkom baví(som snáď jediná) potom to ide fyzika (neznášam) tam budem mať 2 ale to je dobré. Tretia hodina je biológia (újde) tam mám 1 takže ok.
Potom ide velká prestávka. S Katy sme si išli sadnúť na paraprtu. O niečom sme sa rozprávali keď mi šklbla rukou.
,,aauu ešte ma stále bolí"
,,Prepáč ale pozri sa to je 100 percentne on pametám si ho."
,,čože myslela som si že bude pekný ale je nádherny tie oči. Prvý krát od nehody som rada že sa stala.
Prestávka trvala ešte ďalších 10 minút tak som ju využila že som zašla za ním. Mala som naňho tolko otázok.
A jeto tu som skoro priňom. Pravdupovediac trošku sa aj hanbím čo mi povie a tak.
,,A-a-hoj" oslovila som ho trošku koktavím hlasom.
,,Ahoj" povedal roztomilím prízvukom.
Je nazožratie pomyslím si ale samozrejme to nepoviem.
----------------------chvílu ticho no potom sa upokojím a pokračujem v rozhovore. On sa na mňa len usmieva.
,,ako sa voláš???"
,,leo a ty ???"
,,Sindey" ty si mi predvčera pomohol???
,,Áno lebo.............
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Don't look back (Sk)
РазноеAhojte volám sa Sindey Clark . Mám 18 rokov som tretiačka na strednej. Mám brata Jacka ktorý je fajn ma 16 rokov . Rád športuje . A je to na ňom dosť vidno. A dobrú Kamaratku Kate. Ktorú mám veľmi rada. Spoznala som velmi čudným spôsobom aj úžastné...