Resimde ki Selenanın, üstüne düştüğü çocuk Austin. Okursanız sevinirim. :))
Birlikte sinema salonuna doğru gitmiştik. Çok güzel flimler vardı. Demi breathe adlı flime gitmek istiyince ona gidip bilet aldık.
Ben bugün bir tuaf hissediyordum. O çocuktan sonra gerçekten çok tuaftım. O yüzden, Demi bana birşeyler söyliyip duruyodu ne söylediğini bilmeden herşeye kafa sallıyordum.
Demi koluma vurarak ;
- Kendine gelir misin sana soru soruyorum. Kafanı sallayıp duruyosun.
+ Özür dilerim. Dalmışım.
Demi fazla üstüme gelmeyerek
- Tamam. Sanada yiyecek birşeyler aldım. Hadi gidelim yerimize geçelim.
Salona girdiğimizde, orda ki görevliye yerimizin nerde olduğunu sorduk. Bizi yerimize götürdü. Teşekkür ederek, yerimize oturduk. 5 dakika sonra ışıklar kapandı ve flim başladı. Daha önce hiç bu flimi izlememiştik. Ondan nasıl bir flim olduğunu bilmiyorduk.
Demi patlamış mısır ve kola almış, Ama iştahım hiç yoktu. O yüzden yiyemiyordum. Boğazım resmen düğüm olmuş gibiydi.
Demi flime dalmıştı bile , ben bir türlü dikkatimi veremiyordum. Sanki o çocuk bana büyü yapmış gibiydi.
Kafam karışık olduğundan birden aklıma şarkı sözleri gelmişti. Telefonumu çıkarıp şarkı yazmaya başlamıştım. Böyle hep şarkı yazardım. Saten hep şarkıcı olmak istiyordum.
Demi bana dönüp ;
- Ne yapıyorsun ? Flimi izlesene.
+ ( Gülümseyerek ) Aklıma birden şarkı sözleri gelince onları yazıyorum.
- iyiymiş, şarkıcı olunca birlikte söyleriz. Eğer işin bittiyse izle bence birazdan flim molaya girecek.
+ Tamam diyip. İzlemeye koyuldum. Ama İlgimi çekmemişti.
Sıkılmıştım. Demide benden dolayı izlemekten sıkılmıştı. Çünkü eğer bir flimi beğenmessem birilerini hep rahatsız ederdim.
Demi bana bakıp ;
- Gel çıkalım sıkıldım.
+ Bende çok sıkıldım. Diyip flimden çıktık.
En yukarıda çok güzel renkli renkli birşeyler görünüyodu.
Demiye dönüp ;
- Yukarıya mı çıksak.
+ Hadi çıkalım. Ne varmış yukarıda diyip birlikte yürüyen merdivenlere gidip yukarıya çıkmıştık.
Yukarısı meğer Lüneparkmış. Çok hoş bir lüneparktı bu
Demiye bakıp ;
- ( Gülerek ) Birşeylere binsek mi çok eğlenceli görünüyo dedim.
+ Oda ( gülerek ) hadi binelim ama azcık
Gidip bir kaç jeton aldık. Ve ilk olarak korku trenine bindik , çok eğlenceliydi.
Ondan inince sersemlemiştik. Sonra bir kaç alete binip yemek yemeye gittik. İki menü alıp oturup yedik. Sonrada tatlı olarakta dondurma alıp aşağıya indik.
Bir sürü kıyafet dükkanları vardı. Onlara bakmaya karar verdik. Bir mağazaya girdik, çok hoş kıyafetler vardı. Demi kısa tulum getirdi ve bana bakıp ;
- Bu tulumlara isim yazılıyormuş, bizde yaptıralım mı ? Birlikte giyeriz.
+ Tamam yaptıralım.
- Tamam ben sipariş veriyim.
Demi kasiyere dönüp ;
- Ne zamans gelir ?
+ Bir kaç gün sonra, isterseniz numaranızı verin getirince haber veririz alırsınız.
- Peki tamam. Diyip kasiyerin uzattığı deftere telefon numarasını yazdı ve demi bana bakıp ; hadi gidelim dedi.
+ İsimlerimizi söylemedin.
Demi kasiyere dönüp isimlerimizi söyledi, sonra birlikte mağazadan çıktık.
Çıkar çıkmaz dikkatimi şeker satan o yer çekmişti.
Demiye dönüp ;
- Şeker alalım mı ? Dedim.
+ Olur hem saten canım çekmişti.
Demiyle oraya gidip küçük küçük poşetlere şeker dolduruyorduk. Bir kaç çeşit şeker almıştık. Canım pamuk şekerde çekmişti.
Demiye dönüp ;
- Pamuk şekerde alalım mı ?
- Olur
Pamuk şekerde alıp, eve gitmeye karar vermiştik, çok yorğunduk.
***
Alışveriş merkezinden çıkmıştık. Taksi beklerken demi bir yer görmüştü. Orda biraz fotoğraf çekilirken taksi gelmişti.
******************************
NOT : Eğer yanlışlarım varsa söyleyin düzeltiyim.******************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Kanatsız Melekler ~
Jugendliteratur~ İki Dostun Hikayesi ~ ~ Bunlar, şarkılarıyla,tarzlarıyla,kişilikleriyle,maceralarıyla,acısıyla,tatlısıyla, her zaman bir birine sadık iki dostur ve hiç bir şekilde kimse onların arasına giremez. ~