Devam etme kararı aldım. Umarım bu karardan sizde memnun olmuşsunuzdur.~ İYİ OKUMALAR ~ OKUYAN - ~HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM - ~
Hayata yeniden başlamış gibiydik ben, Demi, Austin ve joe
Uzun zaman geçmişti. Bizde demiyle rüzgar gibi savrulmuştuk. Yeni başlangıcımızda.. bu süre içindede aşk çalmıştı kapılarımızı ben Austinle sevgili olmuştum. Demi ise joeyle. Çok mutluduk birlikte takılıyoruz ve aynı okuldayız. Şarkılar söylüyoruz, eğlenceli birşeyler planlayıp yapıyoruz. Derken mutluluğumuza mutluluk katıyoruz. Herkes çok iyi derken bir tek sorunumuz vardı ki şuan demiyle joe kavga ediyorlar. Bu kavga diğer kavgalarına benzemiyor çok can yakacak gibi.. Austinle birlikte kavgalarına müdahale etmeye çalışıyoruz ama olmuyor. Neden kavga ettiklerinide bilmiyoruz. Austin en sonunda pes edip üzerlerine bir damanaca suyunu boşaltılıyor. Onlar şaşkın bir şekilde Austin benim elimi tutup birlikte kapıya doğru koşmaya başladık. Kapıyı açtığımızda. Karşımıza justin çıktı ve Austinin kaşları çatıldı.Justin ; bizim okulda aynı sınıfta olduğumuz birisi seside iyi ve müzikte en başarılı olan erkek öğrenci çevresinde bir sürü kız var ama genelde Austinle sevgili olmama rağmen bana çok yakın davranıyor. Austinin sürekli bu yüzden kavga ettiği çocuk. Austinede yakın olan biri var o yüzden bende justine yakın davranıyorum buda Austinin delirmesi demekk..
Okuduğunuz için Teşekkür ederim.
Yeni bölüm kısa zamanda gelir. Bölümler bir süre kısa olucak kusura bakmayın.. :) :) :) :) :) :) :) ::::) ::) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :::) ) ) :) :) ::) ) :) ) :) ) :) :) :) ::) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Kanatsız Melekler ~
Dla nastolatków~ İki Dostun Hikayesi ~ ~ Bunlar, şarkılarıyla,tarzlarıyla,kişilikleriyle,maceralarıyla,acısıyla,tatlısıyla, her zaman bir birine sadık iki dostur ve hiç bir şekilde kimse onların arasına giremez. ~