~Biraz geç yazdım üzgünüm. Okuyup votelerinizi eksik etmezseniz sevinirim :)) ~Taksiye binmiştik, her zaman ki gibi demiyle manzarayı izliyorduk. Aklımda hala o çocuk vardı. Ama bir daha çıkmaz ki karşıma artık unutmam lazım hoşlantı sadece diye kendi mi avutmaya devam ederken deminin sesiyle irkilmiştim.
- selena geldik hadi kalk
+ Tamam.
Diyip hızlıca arabadan indim ve deminin posetleri taşımasına yardımcı oldum. Aslında ağır değildi, alt tarafı şekerdi , ama ginede kabalık yapmayarak bir poşetide ben taşıdım.
***
İçeri girdiğimizde hızla kanepeye oturdum. Demide elinde ki poşetleri mutfağa bırakıp yanıma gelip oturdu.
Bana bakarak ;
- Çok yorucuydu ama çok eğlenceliydi dimi.
+ Evet öyleydi. Okullar ne zaman başlıcak.
- Daha dört gün var artık sıkıntıdan patlarız. diyince
+ Benden sıkılıyor musun yoksa
- Hayır ya yapcak birşey bulamayız diye dedim.
+ Gezeriz bir sürü yer var buralarda
- Tamam gezeriz kızma hemen
+ Yok kızmadım şaka yaptım.
- Tamam ben odama çıkıp üstümü değiştircem.
+ Tamam bende şu telefonuma yazdığım şarkıyı defterime geçiriyim.
Dedikten sonra demi odasına gitti, bende aynı şekilde şarkıyı defterime yazdım. Sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim. Aşağıya indiğimde demi kanepeye oturmuş, kanalları boş boş gezip duruyordu. Birde renkli kaselere renkli şekerler koymuş beni bekler gibi bir hali vardı.
Bende mutfaktan içecek alıp deminin yanına gidip ona bakarak ;
- Beni mi bekliyordun.
+ Evet sonunda gelebildin.
- ( gülerek ) bak içecek birşeyler getirdim ama
+ ( oda gülerek ) aferin
- Bugün çekildiklerimiz fotoğraflara bakabilirmiyim acaba
+ Al bak ama silme hiç birini diyip telefonunu uzattı
alıp fotoğraflara bakmaya başladım, birşey dikkatimi çekmişti. Bizim fotoğrafımızın arkasında biri vardı. Uzaktı ama yaklaştırıp baktığımda bu bu üstüne düştüğüm çocuk Austindi.
Demiye dönüp ( heycanlı) bir şekilde ;
- Fotoğrafımızın arkasında üstüne düştüğüm çocuk bak diyip telefonu uzattım.
+ Sakin ol bakıyorum. Aa gercektende bu o ama ne işi var ki o saate kadar dışarda biz içeri girerken o dışarıdaydı ?
Bende bir anlam verememiştim. Demiye bakıyordum öylece ,
- Acaba orda felan mı çalışıyor ki bence alışveriş merkezinin arkasında olan araba yarış yeri varya orada çalışıyor olabilir istersen yarın gider bakarız.
İster istemez yüzümde bir tebessüm oluşmuştu. Mutlu olmuştum. Eğer öyleyse onu görebilirdim demiye bakarak ;
- Tamam gidelim demiştim.
Demide kafasını sallayarak tepki vermişti.
Televizyon kumandasını eline alarak bir şarkı yarışması kanalını açmıştı. Şarkıları dinleyip kopuyorduk. Şekerler bitmişti. İçeceklerde tabi demi bana dönerek ;
- Az daha şeker ve içecek getirsene
+ Tamam getireyim diyip mutfağa gittim.Az şeker vardı saten o yüzden hepsini aldım. Birde iki tane kola aldım. İçeriye gittim. Tabaklara şekerleri koydum. Ve yemeye devam ettik. Fazla şeker yediğimden karnım ağrımıştı. O yüzden kola mı içip şeker yemeği bırakmıştım. Demi şekerlerin hepsini yemişti, çok dayanıklıydı.
Demiye bakarak ;
- Kafve yapıp içsek olur mu karnım ağrıyorda
+ Olur diyip birlikte mutfağa gitmiştik.
***
kafveleri yapıp içeriye gidip oturduk. İçerisi soğuktu o yüzden üstümüzede bir örtü çektik.
Demi bana sırıtarak ;
- Korku flimi izleyelim mi dedi
+ Gece gece
- Asıl geceleri çok eğlenceli oluyor.
- peki tamam diyip
flimi açmasını bekledim bir flim açtı ve onu izlemeye başladık. Flime çoktan dalmıştık.
Birden dışarıdan sesler gelmeye başladı. İkimizde tedirginleşmiştik. Demi hızla ayağa kalmıştı eline ne bulduysa almıştı.
Bana dönüp ;
- kalksana ne bakıyorsun eline şu vazoyu al hemen
kalkıp vazoyu elime almıştım. Gine aynı şekilde sesler geliyordu. Hızla demiyle kapıları kilitlemiştik. Birde ışığı yavaşça açmıştık. Korkuyorduk demi mutfağa gidip bir bıçak almıştı. Ve yavaş yavaş kapıya doğru ilerlemişti. Delikten bakıyordu bana dönüp her yer karanlık hiç bişi göremiyorum , gine bir ses geldi birden irkildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Kanatsız Melekler ~
Teen Fiction~ İki Dostun Hikayesi ~ ~ Bunlar, şarkılarıyla,tarzlarıyla,kişilikleriyle,maceralarıyla,acısıyla,tatlısıyla, her zaman bir birine sadık iki dostur ve hiç bir şekilde kimse onların arasına giremez. ~