Uzun yazmaya çalışıyorum.
Okursanız sevinirim.:)Sabah uyandığımda yataktan kalkarak yüzümü yıkamıştım. Sonra demiye bakmak için odasına doğru ilerledim kapıyı çalıp içeri girdim. Demi uyuyordu. Onu uyandırarak giyinmeye gittiğimde , oda kalkıp giyinmeye başlamıştı. Hazırlanıp aşağı indiğimizde karnımız çok açtı.
Demi bana bakarak;
- Hadi bakkala gidelim şimdilik bişeyler alalım.
+ Tamam diyip birlikte ayakkabılarımızı giymiş ve dışarı çıkıp bakkala doğru yürümüştük.
***
Bakkala geldiğimizde Demiyle atıştırmalık bişeyler aldık, parasını ödeyip hızla bakkaldan çıktık.
***
Eve geldiğimizde yemeklerimizi yedik. Sonrada son hazırlıklarımızı yaptık. Bugün okula gidip kayıtlarımızı yaptırıcaktık. O yüzden çok heycanlıydım. Demide öyle görünüyordu.
***
Demi bir taksi çağırmıştı. Birlikte taksiye bindik. Demiyle birlikte camdan manzarayı izliyorduk buralar çok güzeldi.
***
Yarım saat sonra okula gelmiştik. Okuldan içeriye girdiğimizde okul öyle güzel öyle büyük gelmişti ki daha heycanlanmıştım.
Kayıt işlemlerinin olduğu yere doğru ilerlemiştik ve uzun bir sıra olduğunu fark ettim. Birden bir ses geldi, bu demiydi. Arkama döndüğümde biri demiyi itip yere düşürmüştü. Hemen ona yardım edip kaldırmıştım.
Bir çocuk demiden özür diliyordu.Demi çocuğa bakarak;
- (kızgın bir şekilde) Niye itiyosun o zaman demişti.
+ Ben yapmadım arkadan ittiler
Arkadan biri ;
+ Özür dileriz diye bağırdı.
Demide arkaya bakarak konuyu uzatmamak için ;
-Önemli değil diyip önüne döndü.
***
Kayıt sırası bize gelmişti. Dosyamızı verip fotoğraf çekilip imzamızı atıp bitiyordu. Bende orda ki adamın dediklerini yapıp işlemim bitince kenara geçip demiyi bekliyordum.
Demi gülümseyerek yanıma geldi.
Ona bakıp ;
- Noldu dedim.
+ O çocuğun adı joe'ymiş. Arkaşları seslenirken duydum.
Demiye anlam verememişce bakıyordum.
Sonrada söyle dedim ;
- Bu çocuk seni niye ilgilendiriyo ki dedim.
( yüzü kızarmıştı.)
Bana bakıp ;
+ Sadece söyledim dedi.
Fazla zorlamamak için ;
- Peki tamam dedim.
Okul kayıt işlemlerimiz bittiği için oyalanmadan taksi çağırdık. Markete gidicektik, öyle planlamıştık.
***
Markete gelmiştik. Ve alışverişe başladık. Kızartmalık tarzı bişiyler birde abur cubur alıyorduk.
***
Market alışverişimizi bitirince, Demi bana bakıp ;
- Birazda kıyafet almaya gitsek mi ? Dedi.
+ Olur gidelim.
Birlikte alışveriş yapmaktan çok hoşlanıyordum.
Birden içimden gelerek demiye dönüp ;
- Seni çok seviyorum dedim. Oda bana bakıp
( gülümseyerek ) ;
+ Bende seni seviyorum dedi.
Bende gülümseyerek karşılık verdim.
***
Demiyle birlikte taksi bekliyorduk. 5 dakika sonra taksi geldi. Taksiye bindik ve alışveriş yapmak için bir büyük mağazada durduk.
***
Alışverişimiz bitince taksiye binip eve döndük çok yorgunduk, biraz uzandık.
Sonrada yemek yapmak için mutfağa gittik.
***
Yemeği yaptıktan sonra sofrayı hazırladık. Yemeklerimizi yedikten,
Sonra biraz televizyon izlemek için kanepeye oturduk.Demi mutfağa gidip bize soda ve patlamış mısır getirdi.Onları yerken en sevdiğimiz diziyi izliyorduk. Demiyle vakit geçirmek harika bir duyguydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Kanatsız Melekler ~
Teen Fiction~ İki Dostun Hikayesi ~ ~ Bunlar, şarkılarıyla,tarzlarıyla,kişilikleriyle,maceralarıyla,acısıyla,tatlısıyla, her zaman bir birine sadık iki dostur ve hiç bir şekilde kimse onların arasına giremez. ~