Okursanız ve yorum yaparsanız sevinirim. ☺
Sabah olmuş. Biz kanapelerde uyanmıştık. Her yerimiz tutulmuştu.
Demi bana dönerek ;
+ Her yerim tutulmuş dedi.
- Aynen benimde ayrıca çokta açım, diyince demi gülerek ;
+ Elimizi yüzümüzü yıkayalım sonrada birlikte kalvaltı hazırlarız.
- Tamam diyip lavaboya ilerledim.
İlk demi sonra ben yüzümü yıkayıp birlikte mutfağa gidip birşeyler hazırladık ve yiyip sofradan kalktık. Okullar bir hafta sonra açılıcaktı. O yüzden bir hafta boyunca eğlene bilirdik.
***
Odalarımıza çıkıp havuza girmek ve güneşlenmek için hazırlandık aşağı indik bahçeye çıktık. Havuzun içi boştu. Havuz dolana kadar bizde güneşleniyorduk. Çok sıcak bir gündü o yüzden demi mutfağa gitti ve bize kola getirdi. Yüzümüz yanmasın diye plaj şemsimizi açıp yanımıza koyduk. Demi bir ufak masa getirmişti, oraya kollarımızı koymuştuk.
***
Havuz dolunca hızla havuza doğru zıpladım. Su yeni dolduğundan soğuktu ama hava saten çok sıcaktı. Soğuk su iyi geliyordu.
Ve demiye dönerek ;
+ Gelsene su çok güzel dedim.
- Ben böyle iyiyim diyerek kafasını çevirdi.
Bende gıcıklığına suyu üzerine doğru fırlatınca oda suya atladı. Ve su savaşı yapmaya devam ettik. Biz böyle eğlenirken hava kararmıştı , Ve çok yorulmuştuk. Birlikte sudan çıkıp, eşyalarımızı toplayıp içeriye girdik. Odalarımıza çıkıp. Üstümüzü değiştirmiştik.
Aşağı indiğimde demi mutfakta yemek hazırlamaya çalışıyordu. Ona yardım etmek için hızla mutfağa gittim ve sofrayı hazırlamamı söyledi. Bende o yüzden sofrayı hazırlıyodum.
***
Yemek hazırdı birlikte sofraya oturup yemeklerimizi yedik.
***
Sonra birlikte televizyon izliyorduk. Ben mutfa giderek içecek birşeler aldım. Bugün televizyonda hiç güzel birşey yoktu, bizde getirdiğimiz filimleri izlemeye karar verdik.
***
Flimleri getirerek hangisini izleyelim diye sordum.
Bana bakıp ;
- Tak bir tanesini hepsi güzel dedi.
Bende bir korku filmi seçip taktım.
Çok korkunçtu. Bende deminin yanına hızla oturdum. Hava akşam biraz serin olmuştu, ondan üstümüze bir örtü örtük flim izlemeye devam ettik.
***
Flim bitince çok uykumuz gelmişti. Ama ben flimin etkisinde olduğum için biraz korkuyordum.
Demiye dönerek ;
- Bugün birlikte uyuya bilirmiyiz dedim.
+ Tabi ki hadi gel diyip
Onun odasına çıktık. Ve hemen uyumuşuz.
Sabah uyuyandığımda demi yanımda yoktu. Aşağı indiğimde her yerde onu arıyordum. Bütün odalara bakmıştım. Demi yoktu, Tedirginleşmiştim. Nereye gidebilir ki diye düşünürken dışarıdan sesler geliyordu. Tedirgin bir şekilde dışarı çıktım. Demi çöp atıyordu.
Beni görünce ;
- Günaydın dedi.
Bir oh çekip ;
+ Günaydın dedim.
- Noldu ne bu telaşlı halin..!
+ Seni evde göremiyince korktum.
- Çöp atmaya çıkmıştım. Korkma bana bişi olmaz dedi.
( Gülerek )
Bende (gülerek ) karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Kanatsız Melekler ~
Novela Juvenil~ İki Dostun Hikayesi ~ ~ Bunlar, şarkılarıyla,tarzlarıyla,kişilikleriyle,maceralarıyla,acısıyla,tatlısıyla, her zaman bir birine sadık iki dostur ve hiç bir şekilde kimse onların arasına giremez. ~