12.Bölüm

44 13 2
                                    

❤Selena ❤

Gelen tabikide Nialldı. 0 telaşla Austin Niallın suratına yumruğu geçirdi. Ve elimden tuturak hızla kapıya yöneldik.

★★★❤❤❤❤❤❤❤★★

Sonunda özgürlük...

Kaçabilmiştik.

Çok sevinçliyim ve yanımda Austin rüya gibi...

Hızlı hızlı koşuyorduk. Sonunda normal bir yola gelebilmiştik. Karşımızda bir bezinci vardı. Hızlıca oraya gittik. Ama açık değildi.

Korku flimlerinde ki benzinliklere benziyordu..!

Austin çareyi kapıyı kırmakta buldu. Kapıyı kırıp içeri girdik. Hemen telefona yönelip birilerini aramaya çalıştık , Ama telefon çalışmıyordu. Bu yer terk edilmiş gibiydi. Her yer toz içindeydi. Hızla dışarı çıktık. Birde ne görelim. Niall tam karşımızdaydı. Bizi görmemişti. Austin beni hızla içeri çekti. Ve kapıyı sakince kapadı. Sonrada birlikte saklanmak için yer aradık. Rahlardan birinin arkasına saklandık.

Ürkütücü..!!

Birden kapı gıcırtısı geldi.

★★★

Bir 15 dakika bekledik. Ve saklandığımız yerden çıktık. Etrafımıza baktığımızda kimse yoktu.

★★★

••• 1 Hafta sonra •••

★★★

- Selena çık şu banyodan okula geç kalıcaz ..!

+ 5 dakika bekle demi.

- Hadi ama..!

O sırada kapı çaldı. Demi kapıya doğru ilerledi. Ve kapıyı açtı.


❤❤❤ çok geç yazdım. Ama çoğu yazdığımı beğenmedim.

Yorum ve Votelerinizi bekliyorum. Okuduğunuz için Teşekkür ederim. ☺

~ Kanatsız Melekler ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin