14. Bölüm

52 9 0
                                    

♡ Selena ♡

☆☆☆

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Etrafımı süzdüm. Başımda büyük bir ağrı vardı. Ve ben kimseyi, ne olduğunu hatırlamıyorum.

Yanıma bir kız geldi. Tanımıyorum.

- İyi misin ? Dedi.

+ Bana Noldu ?

- Kaza yaptık ya selena.

+ Sizi tanıyormuyum.

Dediğim anda kız yere attı kendini ve ağlamaya başladı. Sonra onun yanınada bir erkek geldi. Bunları tanıyormuyum. Sonrada bir doktor yanlarına gitti. Ve ;

" Hafızasını kaybetti. Ama,geçici olduğunu düşünüyoruz. "

Ne yani ben hafızamımı kaybettim. Bu çok kötü..

☆☆☆

2 Gün sonra...

2 gün geçti. Bugün nihayet evime gidebilicektim. Yanıma demi geldi. Onu tanımamak çok kötü.. İyi birine benziyo oysa ki... Kimseyi tanımamak. Dünyaya yabancı olmak berbat.. Yüzlerine boş boş ifadesiz bir şekilde bakmak.. Onlar içinde benim içinde berbat bir duygu..

Eşyalarımızı toplayıp bir taksiyle evimize gittik.

Ev yabancı bana.. Bastığım her yer aklımdan silinmiş. Yok olmuş..

Bahçemize çıktık. Orda ki salıncağa gidip oturdum. Yanıma tanımadım o çocuk Austin geldi. Tuaf tuaf bakıyordu.

- Seninle nerden tanışıyoruz.

+ Boşver..

Gözleri dolu bir şekilde hızla içeriye gitti. Demi geldi. Sonra, elinde ki suyu bana uzattı. Bir yudum içtim. Sonradan geri verdim.

-Biraz beni anlatır mısın ? Merak ediyorum.

+ Sen bir melek kadar saf ve temiz kalplisin.. Sen harika biri.. Çocuk ruhlusun.. Mutlu edersin insanları.. Biz seninle çocukluk arkadaşıyız. Ve hiç bir zaman birbirimizden kopmadık. Hayallerimiz var bizim. Şarkıcı olucaz biz dinlicek insanlar bizi.. Bizde mutlu olucaz. Ve ne olursa,olsun bunu başarıcağız.

Gözleri dolan kıza öylece bakıyordum. Acaba soru sormayı bırakmalımıyım. İnsanları üzüyorum.

Koşa,koşa bahçe kapısından bir adamla bir kadın belirdi. Yanıma gelip birden sarıldılar.

- Bilet bulamadık. Ondan geç geldik. İyi misin ? Selena.

+ Kimsiniz ?

Dedim tedirgin bir şekilde..

- Selena biz annen ve baban..

☆☆☆

Akşam olduğu için uykum gelmişti. Yatağıma gittim. Ve yattım. Uyku bastırmıştı. Hemen gözlerim kapandı ve kendimi uykuya teslim ediceğim.. Tam o anda bir tıkırtı geldi.

~ Kanatsız Melekler ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin