Salut!Numele meu este Andreea.Am părul negru,lung și drept,iar ochii mei sunt albaștri.Îmi place să mă îmbrac în negru mai mereu.Vedeți voi..eu nu sunt tocmai o fată normală..sunt într-un fel jumătate lup și pe lângă asta am și alte puteri,dar nu le pot stăpâni bine, pe scurt am nevoie de cineva care să mă învețe să le stăpânesc.Stau într-o casă nu foarte mare împreună cu tatăl meu și mama mea vitregă.Ei nu știu despre faptul că eu sunt mai "specială".Mama mea a murit la câteva săptămâni după ce eu mă născusem,iar tata a trebuit să se căsătorească cu scorpia aia care nici măcar nu îmi oferă afecțiune ca o mamă normală.Hm,am sentimentul că mă urăște,dar oricum,e reciproc.Să lăsăm asta la o parte...sunt în căutarea unui job,având în vedere că am 18 ani și aș vrea să câștig bani singură.Mâine voi ieși să cumpăr un ziar,să văd ce posturi sunt libere.
*ZIUA URMĂTOARE*
Mă trezesc pe la ora 10.Îmi fac toaleta de dimineață și merg în bucătărie să mănânc ceva.Acolo îl găsesc pe tata citind dintr-un ziar.Hmm se pare că nu mai trebuie să ies...
Tata: Bună dimineața rază de soare!Ți-e foame?
Eu:Neața tati.Să ști că da.
Tata:Îți fac imediat ceva de mâncare.
Eu:Sigur,mulțumesc.Hei,aș putea citi și eu ziarul?
Tata:Desigur!Vrei să-ți cauți o slujbă?
Eu:Eh,ceva de genul ăsta.
Tata îmi pregătea micul dejun,iar eu îmi aruncam ochii prin ziar până când văd asta:"Căutăm ajutor.Pizzeria Freddy Fazbear's caută paznic de noapte care să lucreze de la 12 pm la 6 am.Camere de securitate,echipament special și animatroni care interacționează cu copii.Nu suntem responsabili pentru jigniri sau alte pagube.Telefon:1-888-FAZ-FAZBEAR și 120$ pe săptămână."
După ce am citit anunțul i-am spus și tatei.
Eu:Hei tată,uite!Am găsit un anunț!Ce părere ai?
Tata:Hmm..da.Dacă vrei tu,poți suna să întrebi dacă mai e un post liber.
Eu:Sigur tată!Mersi mult!
Îmi iau micul dejun cu mine in cameră.După ce termin sun la pizzerie să văd dacă mai e un post liber.Hmm..se pare că e.Mi-a răspuns la telefon un domn cu o voce nu foarte groasă și mi-a spus cam pe la ora 15:30 să trec pe la pizzerie pentru un interviu.
________________
Cum vi se pare?Ar trebui să o continui?Aștept păreri :)