M-am trezit.Era ora 12:55.Ugh.Până la urmă m-am hotărât.Mă voi duce la conacul lui Slenderman ca să învăț să-mi stăpânesc puterile.Îmi va fi foarte dor de cei de la pizzerie...și de tatăl meu.Ar trebui să mă gândesc ce să-i spun lui tata.
Mă dau ușor jos din pat.Se pare că scorpia aia nu este acasă.Probabil s-a dus la soră-sa pentru a face planul care oricum o să dea greș.Eu zic că degeaba mai încearcă...
Mă îndrept spre bucătărie,iar acolo îl văd pe tata citind ziarul.
Eu: Neața tati!Am vești bune!
Tata: Neața draga mea!E cumva de la serviciu?
Eu: Da tati!Deci șeful meu a spus că sunt cel mai bun paznic de noapte pe care l-a avut!
Tata: Sună minunat scumpo!
Eu: Și asta nu-i tot!Mi-a recomandat să merg la altă pizzerie,unde se plătește cu mai mulți bani.
Tata: Grozav!Și mai exact,unde e pizzeria asta?
Eu: Păi,tată...pizzeria asta nu e din oraș.Este tocmai în America.Se numește Pizzeria Chucky E. Cheese și se plătește cu 400$ pe săptămână.
Tata: Uau...nu crezi că e cam departe pizzeria asta,spune el pe un ton sarcastic.Și unde ai de gând să stai?Că nu poți să locuiești în pizzerie...
Eu: Păi pot să mă cazez la un hotel mai aproape de pizzerie ca să nu bat un drum lung...
Tata: Dacă te las să te duci,sigur te vei descurca?
Eu: Desigur tată,cum să nu mă descurc?Am și eu 18 ani...nu mai sunt copil mic...
Tata: Bine.Și la ce oră trebuie să pleci de acasă?
Eu: Cam pe la 15:30.
Tata: Bine.Vrei să-ți fac ceva de mâncare?
Eu: Sigur tată!Mersi!
Am încheiat conversația și m-am dus spre camera mea.Ugh...știu că Vincent mi-a spus să îi dau mesaj când ajung la pizzerie dar pur și simplu nu mai pot aștepta!
"Neața somnorosule!Sper că nu te-am trezit..." ~ Andreea
"Neața Andreea!Nu,nu m-ai trezit.Deci până la urmă te duci la conacul lui Slenderman?" ~ Vincent
"Da,mă duc." ~ Andreea
"Of...bine...auzi,până la urmă ce i-ai spus tatălui tău?" ~ Vincent
"Păi,i-am spus că șeful meu m-a promovat și că mi-a recomandat să lucrez la altă pizzerie unde se plătește cu mai mulți bani..." ~ Andreea
"Altă pizzerie?Serios?Și unde i-ai spus că este acea pizzerie?" ~ Vincent
"Undeva prin America...și i-am spus că plec de acasă pe la 15:30.Stai liniștit,nu vine cu mine așa că pot să-i vizitez și pe cei de la pizzerie." ~ Andreea
"Ok.Deci ne întâlnim la pizzerie mai târziu pe la ora 15:30." ~ Vincent
"Ok." ~ Andreea
După ce am terminat acest schimb de mesaje,m-a chemat și tata la masă.
* PESTE CÂTEVA ORE *
E ora 13:50.Cred că ar trebui să-mi pregătesc bagajul.Nu o să-mi pun foarte multe lucruri.Doar niște haine,machiaje,un laptop,căștile,încărcătorul de la telefon și câteva hanorace,lucrurile mai importante.Adică,stau acolo doar un an.