Capitolul 13

107 7 0
                                    

* TIME SKIP *

A trecut aproape un an de când am ajuns la conacul lui Slenderman.

Aș vrea să vorbesc cu "dânsul" despre plecarea mea...adică dacă pot pleca mâine deoarece sunt foarte nerăbdătoare să-i văd pe cei de la pizzerie și pe tata.

Dar când să mă dau jos din pat,primesc un mesaj.Hmm...se pare că este de la tata.

"Ce faci Andreea?Te-ai trezit?" ~ Tata

"Da tati.Apropo,ști că aproape a trecut un an și peste 2 zile mă întorc acasă,nu?" ~ Andreea

"Ce repede a trecut timpul.Oricum,abia aștept să te văd și cred că și cei de la pizzerie." ~ Tata

"Cei de la pizzerie...?Stai..de unde ști?!" ~ Andreea

"Un tată nu poate să viziteze locul de muncă unde lucrează fetița lui?Și știu întreaga poveste.Un iepure amabil mi-a spus totul." ~ Tata

"Oh...ok.Apropo,pe iepure îl cheamă Bonnie..." ~ Andreea

"Corect...Bonnie...și în afară de el mai erau alții.Era și un băiat amabil pe acolo.Mi-a spus că îi este foarte dor de tine și că abia așteaptă să te vadă." ~ Tata

"Pe băiatul acela îl cheamă Vincent,tată." ~ Andreea

"Ah,da.Vincent,corect...păi hai că te las,trebuie să mă pregătesc de lucru.Vorbim mai târziu,pa-pa"~Tata

"Bine tată.Serviciu ușor!"~Andreea

Și așa am încheiat conversația cu tata.Acum,ar trebui să mă schimb și eu,că nu stau toată ziua în pat.

Îmi fac un duș lung,apoi mă machiez.Acum să vedem hainele.Mi-am ales o pereche de blugi negri,un tricou gri ,apoi nu mi-am mai luat converși ci o pereche de bocanci de culoarea maro închis.Mai trag cu ochiul o dată în oglindă,apoi cobor.

La parter i-am văzut pe Jeff,Jane,BEN,E.Jack și Slenderman stând pe canapea.Probabil ceilalți nu s-au trezit.

Nici nu am mai apucat să fac un pas căci Slendy se apropie de mine.

Slenderman: Hei,Andreea!Ești fericită că peste 2 zile te întorci acasă?

Eu: Da...apropo,aș putea pleca mâine?Adică,sunt nerăbdătoare să-mi văd prietenii...și pe tata...

Slenderman: Desigur.

Spuse Slendy aceste cuvinte,apoi se întoarse pe canapea.

Mi-a venit o idee.Dacă mâine mă întorc acasă,ar trebui să le fac un cadou tuturor!Adică,cei de la pizzerie mi-au dat tot felul de cadouri...ar fi frumos să le aduc și eu ceva!Trebuie să ies la vânătoare în seara asta.

Mă îndrept spre Jane.

Eu: Hei,Jane!Ști că eu mă întorc mâine acasă...am vrut să te întreb dacă vrei să ieșim la vânătoare în seara asta.Adică,aș vrea să le fac un cadou prietenilor mei de acasă...

Jane: Sigu-

Dar Jane nu a mai apucat să-și termine propoziția,că Jeff s-a alăturat la discuție.Se pare că a cam tras cu urechea...

Jeff: Vânătoare în seara asta?Vin și eu!

Eu: Ok.Cu cât mai mulți cu atât mai bine!

Jane: Andreea,dar mai exact ce vrei să le dai prietenilor tăi de acasă?

Prieteni noi? [FNAF&Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum