Am acceptat,apoi am terminat convorbirea.Simțeam un sentiment de bună dispoziție știind că am găsit în sfârșit un job la care mă pricep,adică sunt paznic de noapte,ce se poate întâmpla?Voiam să mă duc înapoi în bucătărie să îi spun și tatei de interviu,dar nu am apucat pentru că scorpia aia era în sufragerie și vorbea la telefon.
Ma:"Christiana,nu mai pot să o suport pe împielițata aia..."
Hmm..Christiana...?Asta sigur e soră-sa...
Ma:"Chirstiana,trebuie să mă ajuți să scap de ea..se bagă între mine și soțul meu..."
Ch.(Christiana): "Păi și ce zici să-i facem Magda..?"(Magda=scorpia/mama vitregă/etc xD)
Ok...nu-mi place treaba asta.
Ma:"Păi am putea să o ucidem cumva...adica totuși,e doar o copilă..ce ar putea să ne facă?Dar trebuie să facem în așa fel încât James (soțul/tatăl în această poveste xD) să nu fie acasă și noi să ne facem treaba..."
Ch.:"Bine,nu-ți face tu griji,voi veni diseară și vedem.."
Ma:"Mersi."
Ok,deci acum scorpia asta vrea să mă omoare?Hah,noroc că o să mă duc la muncă diseară..STAI,TREBUIE SĂ MĂ DUC LA INTERVIU!AM UITAT COMPLET!
Mă duc la baie,îmi fac un duș foarte rapid,mă îmbrac cu niște pantaloni mulați,negri,un maieu negru și veșnicii mei converși și mă piaptăn repede,dar nu apuc să ies pe ușă că scorpia mă ia la întrebări.
Mama:Unde te duci așa grăbită draga mea,mă întreabă ea cu un zâmbet fals pe față.
Eu:Păi mami,mi-am găsit o slujbă și..mă duc la un interviu..
Mama:Slujbă?Unde te angajezi?
Eu:La o pizzerie ca paznic de noapte..îți spun mai multe când voi veni acasă că acum sunt în criză de timp..
Mama:Bine.
Nici nu a terminat scorpia aia bine propoziția că am și fugit pe ușă.
Ce noroc pe mine.Pizzeria asta nu era departe.Am ajuns la timp.Acolo am văzut un domn înalt și brunet care îmi făcea semn să intru în office (viitorul meu loc unde voi sta să supraveghez).
Interviul a mers foarte bine.Se pare că voi începe din seara asta.Sper ca lupul meu interior să rămână interior...cel puțin pentru o perioadă de timp.
Am ajuns acasă.Îl găsesc pe tata uitându-se la televizor,dar spre mirarea mea scorpia nu era acasă..poate că își pregătește micul ei plan pentru a mă "ucide".Nici nu am intrat bine și mă ia și tata la întrebări.
Tata:Hei Andreea!Unde ai fost până acum?
Eu:Am fost la interviu,la pizzerie!Voi începe din seara aceasta!Nu e minunat?
Tata:Bravo draga mea!Da,e minunat!
Eu:Apropo tată..unde e scor- adică mama?
Tata:A spus că se duce până la sora ei și că s-ar putea să vină mai pe seară.
Eu:Ok tată!Mersi!
Tata:Cu plăcere!
Am intrat în cameră și m-am îmbrăcat cu hainele mele simple de casă.Sunt fericită că peste câteva ore mă voi duce la primul meu job,dar nu numai la asta mă gândeam..mă gândeam și la scorpia aia și metoda ei de a mă "ucide".Când îmi voi stăpâni bine toate puterile promit că o să o șterg pe ea și pe soră-sa de pe fața Pământului!După câte mi-a făcut..merită asta!Dar până atunci trebuie să am grijă la fiecare mișcare a ei.
__________
Am venit și cu next-ul,sper să vă placă. Pace xD.