Uau e 13:45...am dormit cam mult.Când să mă ridic din pat,ce să vezi,primesc mesaj de la Vincent.
"Ce faci Andreea?Sper că nu te-am trezit..ști,voiam să te întreb dacă vrei să vi la plimbare prin pădure în seara asta.Adică,dacă tot nu faci nimic la pizzerie..." ~ Vincent
"Mi-ar plăcea :) ." ~ Andreea
"Super!Atunci ne întâlnim diseară la pizzerie ;) ." ~ Vincent
" Ok." ~ Andreea
Hmm..cred că mă duc în bucătărie să-mi pregătesc micul dejun.Dintr-o dată se auzeau niște voci venind din sufragerie.Se pare că Magda iar are conferințe cu Christiana...și se pare că nici din cameră nu mai pot să ies,mai bine ascult ce au astea 2 de zis.
Ma.:"Christiana,nu mai știu ce să mai fac.Adică am încercat să-i dau acele pastile,dar nu a mers."
Ch.:"Și ce ai vrea să facem acum..?Să angajăm pe cineva să o ucidă?"
Wait..să angajeze pe cineva?Adică ele nu sunt în stare să o facă?
Ma.:"Hmm..să ști că nu e o idee rea.Deci așa facem!"
Ch.:"Bine.Poți veni la mine să discutăm despre asta."
Ma.:"Bine."
Ok,deci cred că femeia asta nu are minte deloc.Acum trebuie să fiu cu ochii pe orice și oricine din jurul meu.
După ce pleacă Magda,mă duc în bucătărie.Mă uit în frigider și..nu văd mare lucru.Cred că mă îmbrac și mă duc să-mi iau micul dejun la McDonald's.* PESTE CÂTEVA ORE *
E ora 23:10.Ar trebui să mă pregătesc de plimbarea cu Vincent.
Mi-am făcut un duș lung,de 25 de minute.Dacă e plimbare prin pădure,ar trebui să mă îmbrac mai lejer.Mi-am luat o pereche de blugi negri rupți,un maieu mai lung,negru,o bluză de trening gri pe care o leg de talie și converșii mei negri.Părul cel lung și negru îl las liber.
Nici nu am apucat să ies pe ușă,că tata m-a luat la întrebări.
Tata: Hei Andreea!Unde îți e uniforma de lucru?
Eu: Păi...tati...mi s-a spus că pot veni și fără uniformă...
Tata: Asta e cam ciudat...în fine...baftă la lucru!
Eu: Mersi tată!Pa!
Îl îmbrățișez pe tata,iar apoi ies pe ușă.În fața pizzeriei îl văd pe Vincent,alături de ceilalți gardieni.
Eu: Salut băieți!
Ei: Bună Andreea!
Am intrat toți în pizzerie.Era deabia ora 12 pm.Vincent voia să plecăm de la pizzerie la ora 1 am.În fine.Am intrat în pizzerie,iar apoi i-am salutat pe toți cei de acolo.
Eu: Salut prieteni!
Toți: Salut Andreea!
Dar nici nu am mai apucat să spun ceva,că Vincent mi-a luat-o înainte.
Vincent: Auziți,eu și cu Andreea mergem să ne plimbăm prin pădure la ora 1 am.E vreo problemă?
Foxy: Nebunilor :>