Capitolul 11

126 10 0
                                    

*Notă: De la capitolul 11 în sus,voi pune la început "Time Skip" pentru ca timpul să treacă mai repede...sau ceva de genul...în fine,lectură plăcută! :D 

* TIME SKIP *

M-am trezit.Era ora 19:30.În sfârșit a venit și ziua de vineri.Ce bine că am putut să rețin ceva la orele alea de la liceu.După cum știți,azi avem practică toată ziua și vom merge în "excursie" cu Slendy.Abia aștept să mă duc și eu cu ceilalți la vânat.Jane mi-a spus că în zilele când avem practică toată ziua,cum e azi,vom pleca de acasă mai târziu.Sper că cei de la pizzerie și tata sunt bine.Abia aștept să-i revăd!

Cred că ar trebui să mă îmbrac și eu să cobor jos.Presupun că Jane și Jeff mă așteaptă.

Mi-am făcut un duș de 15 minute și m-am machiat,cum fac de obicei.Acum să-mi caut hainele.Din moment ce noi vom merge prin pădure,cred că ar trebui să mă îmbrac lejer.Mi-am luat o pereche de blugi rupți,un maieu negru,o bluză de trening gri pe care o leg de talie și converșii mei negri.Părul meu cel șaten îl las liber.M-am uitat în oglindă și arătam perfect!

Am coborît și ce să vezi, BEN și Jeff se jucau jocuri video,Jane stătea de vorbă cu micuța Sally,L.Jack..săruta cumva un mop?Ok...e puțin beat,iar Masky și Hoody se certau ca de obicei.Nu am apucat să ajung jos că Jane și Sally au venit spre mine și m-au salutat.

Jane&Sally: Hei Andreea!

Eu: Hei!

Sally: Vi să mănânci cu noi?

Eu: Sigur!

După ce am terminat de mâncat,Jane s-a dus sus în camera ei,nu știu din ce motiv,iar Sally s-a apropiat de mine.

Sally: Andreea,vrei să ne jucăm înainte să plecăm cu Slendy la vânătoare?

Eu: Sigur Sally!

Am mers sus alături de Sally,spre camera ei.A fost frumos să mă joc cu ea.E o fetiță așa dulce!Și m-a învățat un cântec cam creppy dar și drăguț.Cred că o să-l folosesc să bag spaima în victime.

* PESTE CÂTEVA ORE *

Nici nu am observat că se făcuse deja ora 21:30.Noi normal,trebuia să fim la parter la ora 22:00,că altfel Slendy pleacă fără noi.Am coborît alături de Sally și i-am văzut pe toți așezați pe canapea.Ciudat a fost faptul că Slendy încă nu venise.După 20 de minute de așteptat a venit și el,în sfârșit.

Am ieșit cu toții din conac,iar apoi ne-am îndreptat spre copacul-portal,ca de obicei.În câteva minute am ajuns într-o pădure foarte deasă.Dintr-o dată Jane s-a apropiat de mine.

Jane: Andreea,noi când mergem la vânătoare,așa în grup,Slendy ne pune pe echipe.Deci să nu te speri sau ceva...

Eu: Ok.Mersi că mi-ai spus.

Nu am mai apucat să mai spunem ceva,că Slendy ne-a luat-o înainte.

Slenderman: După cum știți,am făcut o mică "excursie" în care puteți vâna.Eu vă voi da listele cu persoanele pe care trebuie să le omorîți,dar numai persoanele de pe listă.Nu aveți voie să vânați alte persoane ci doar cele de pe listă.Și acum,să vă spun echipele:

Echipa 1: Sally și Jane

Echipa 2: BEN și L.Jack

Echipa 3: Jeff și E.Jack

Prieteni noi? [FNAF&Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum