* TIME SKIP *
E ora 17:40.A trecut o lună de când am ajuns la conacul lui Slenderman.Aici am învățat foarte multe lucruri,spre exemplu am învățat cum să mă transform în lup când voi dori sau când voi avea nevoie dacă este cazul,să fac diferite vrăji/poțiuni și altele.Cred că ar trebui să cobor și eu,că nu stau în pat toată ziua...sau ce a mai rămas din ea.Dar înainte să mă dau jos,primesc un mesaj.Hmm...se pare că e de la tata.
"Andreea,vezi că eu voi lucra până târziu și nu prea mai pot să vorbesc...oricum,ne auzim mâine.Te iubesc." ~ Tata
" E ok tată.Și eu te iubesc.Serviciu ușor." ~ Andreea
Și așa am încheiat conversația cu tata.Acum,mă duc să mă schimb ca să pot coborî.
Îmi fac o baie de vreo 25 de minute.M-am uscat la păr apoi m-am machiat,ca de obicei.Hmm...să-mi aleg hainele acum!Mi-am ales o pereche de blugi (îmi plac foarte mult blugii),un maieu alb,converșii mei cei negri și un sacou tot negru.Părul meu cel șaten îl las liber,mi-am suflecat mânecile de la sacou ca să arate mai bine,apoi am coborât.
Când am coborât,m-am uitat puțin prin jur și atunci i-am văzut și pe ceilalți...și...pe Slendy?El nu trebuia să fie în biroul lui să citească o carte sau așa ceva?Dintr-o dată se apropie de mine.Cred că are ceva important să-mi spună.
Slenderman: Andreea,după cum ști,a trecut o lună de când ai ajuns aici și dă-mi voie să-ți spun,ai avansat repede.Ceea ce vreau să-ți spun,este că acum ești pregătită să ieși și să-ți omori prima victimă.
Eu: Serios?Cât de tare!Oricum,am deja 2 persoane pe listă.
Ați ghicit cine sunt persoanele alea?Normal că ați ghicit.Unica și inegalabila nenorocita de maică-mea vitregă și partenera ei,adică soră-sa.
Slenderman: Bine.Poți începe chiar din seara asta.
Eu: Super!Și...pot să mai aduc pe cineva?întreb eu uitându-mă spre Jeff și Jane.
Slenderman: Desigur.Dar aveți grijă să nu vă vadă cineva și să cheme poliția și...
Dar Slendy nu a mai apucat să mai zică ceva că Jeff deja i-a tăiat-o.
Jeff: Mami Slendy,nu-ți mai face griji.Avem grijă,spune Jeff chicotind.
Slenderman: Nu-mi mai spune "mami Slendy".Nu sunt mama voastră.
Jane: Tati Slendy,chicotea Jane.
Slenderman *facepalm*
Și astea fiind spuse,Slenderman s-a dus în biroul lui,probabil.
Când Slendy a părăsit camera,m-am îndreptat spre Jane și Jeff cu un zâmbet...destul de creppy.
Eu: Vreți să veniți cu mine la vânătoare?Va fi distractiv,spun eu cu cel mai creppy zâmbet pe față.
Jeff: Îmi place zâmbetul tău!
Eu: Mersi,chicotesc eu malefic.
Jane: Normal că venim!Să ghicesc...mama ta vitregă și cu sora ei nu?
Eu: Corect draga mea Jane.În sfârșit,voi putea să mă răzbun pe nenorocita aia pentru tot ce mi-a făcut...sau...voia să-mi facă.
Jeff: Și la ce oră zici să plecăm?
Eu: Păi tata lucrează până târziu...cred că pe la 23:00.Oricum,vă teleportez eu.
Jane: Ne teleportezi?Slendy te-a învățat cum să te teleportezi?