Era ora 13:45.Uau...dar am dormit nu glumă,dar nu e vina mea că Vincent,la ora 1 noaptea,a vrut să mă alerge aproape prin toată pădurea,dar nici că m-a deranjat.Îmi place să ajut.
M-am dat leneș jos din pat,vrând să merg până în bucătărie.Și ce să vezi,acolo erau tata și cu nenorocita de Magda.
Tata: Bună dimineața draga mea!Ai dormit bine?
Eu: Da tată!
Ma.: Scumpo,pari cam palidă.Uite,înghite aceste pastile!Sunt niște vitamine foarte bune pentru organism,spune ea cu un zâmbet idiot pe față.
Eu: Nu mersi mami,sunt perfect sănătoasă.
Ma.: Dar eu zic să le iei ca măsură de precauție..
Tata: Magda,dacă fata se simte bine,nu cred că trebuie să i le bagi pe gât.
Of tată,naivule,chiar asta vrea să facă nenorocita aia...să-mi bage tot felul de prafuri/droguri pe gât...
Ma.: Dar dragule,am citit pe Internet că este foarte bine să iei aceste vitamine.
Eu: Dar mami,nu tot ce scrie pe Internet este și adevărat,spun eu cu o față de copil nevinovat.
Se pare că i-am închis gura nenorocitei.
Tata: Deci,Andreea, îți este foame?
Eu: Da tati.
Tata: Bine,o să-ți pregătesc ceva de mâncare.
Eu: Bine tată.
Dar nu am apucat nici măcar să ies pe ușa de la bucătărie că începe scorpia aia să comenteze.
Ma.: Dragule,tu du-te în sufragerie să te uiți la TV, îi voi pregăti eu micul dejun Andreei,spune ea cu un zâmbet sadic pe față.
Când am auzit aceste cuvinte,m-am întors spre bucătărie cu viteza luminii.
Eu: Tată defapt lasă..nu îmi mai e foame...voi mânca mai târziu dacă e.
Dintr-o dată zâmbetul sadic al nenorocitei dispare de pe față.Sigur acum mă înjură de toți morții în mintea ei.
"De data asta ai scăpat,dar de data viitoare nu vei mai scăpa așa ușor...",șoptește ea.
Tata: Ai zis ceva,Magda?
Ma: Nu dragule,nu am spus nimic.
Mă întorc în cameră.Prin " nu îmi mai e foame" vreau să spun că îmi e extrem de foame și prin "mănânc mai târziu" vreau să spun că mă duc să îmi iau micul dejun la McDonald's.
* PESTE CÂTEVA ORE *
Este deja 23:00?Uau..ce zboară timpul când trebuie să fi cu ochii pe o nenorocită ca să nu-ți bage toate prafurile pe gât.Ar trebui să mă pregătesc de lucru.Am făcut ca de obicei.Un duș de 10 minute,mi-am luat uniforma de lucru pe mine și mi-am prins părul într-o coadă de cal.
Înainte să plec,îl îmbrățișez pe tata,iar apoi merg spre pizzerie.
Când ajung la pizzerie,îl văd și pe Vincent că vine spre mine.
Vincent: Hei Andreea,spune el cu zâmbetul pe față.
Eu: Hei Vincent,spun și eu cu zâmbetul pe față.Hai să intrăm în pizzerie.
Vincent: D-da,desigur.
Am intrat amândoi pe ușă și ce să vezi.În pizzerie nu mai erau doar Freddy,Bonnie,Foxy și Chica.Mai erau și alți animatroni foarte...colorați...
Freddy&Bonnie&Foxy&Chica: Hei Andreea,Vincent!
Eu&Vincent: Salut!
Freddy: Oh,Andreea,după cum ți-am spus noaptea trecută,vei face cunoștință cu versiunile noastre Toy și cu ceilalți gardieni!
Eu: Uh...da.
Freddy: Să începem.Deci,ei sunt Toy Freddy,Toy Bonnie,Toy Chica și Mangle.
Animatronii Toy: Salut!
Eu: Hei!
Dar într-un colț mai văd pe cineva.Era o marionetă,probabil cea din povestea pe care mi-a spus-o Bonnie și un băiat scund,mai grăsuț,cu obrajii îmbujorați.În mâna stângă am observat că are un semn pe care scrie cu litere mari " BALLOONS ",iar în mâna dreaptă avea un balon portocaliu cu o dungă roșie.
Eu: Freddy,dar cei din colț cine sunt?
Freddy: Oh..aproape am uitat.Ei sunt The Puppet a.k.a Marionette și Balloon Boy a.k.a BB.Și mai trebuie să cunoști pe cineva.
Freddy îmi făcea semn către un urs care arăta vechi,aproape distrus și care avea o culoare galbenă.
Freddy: El este Golden Freddy!
G.F.: Salut!
Eu: Hei Goldy!
După ce am făcut cunoștință cu Goldy,am mai văzut și 4 oameni,probabil ei sunt ceilalți paznici.
Freddy: Andreea,ei sunt Mike,Fritz,Jeremy și Phone Guy.Ei au fost primii gardieni care au lucrat în această pizzerie.
Gardienii: Hei!
Eu: Salut!
Phoneguy: Salut Andreea!Probabil mă ști..
Eu: Hmm..deci tu erai tipul de la telefon care începuse să-mi dea fiori,nu,chicoteam eu.
Phoneguy: Da,eu eram acela,chicoti și el.
Acum că am început să ne cunoaștem mai bine,am mai povestit și ne-am jucat jocuri până ce s-a făcut ora 5:58,ca de obicei.
Freddy: E 5:58!Toată lumea la locuri!
Eu: Se pare că trebuie să plec,ne vedem diseară prieteni!Pa-pa!
Toți: Pa Andreea!
Când toți s-au dus la locurile lor,am plecat și eu însoțită de Vincent,Mike,Jeremy,Fritz și Phone guy,fiecare plecând pe drumul lui.
Pe drum spre casă am început să mă gândesc.Acum că ne cunoaștem mai bine,ar trebui să le spun ce sunt defapt,adică ei sunt prietenii mei,sigur nu mă vor judeca și în plus o prietenie nu se bazează pe minciuni ci pe adevăr,deci ar fi urât din partea mea dacă nu le-aș spune.
_____________
Vincent: Uau..mult a durat făcutul cunoștinței.
Freddy: Eu îți fac cunoștință cu toți!Sunt cel mai intelijent!Mă simt mândru!
Bonnie: Dacă ești atât de "intelijent" precum spui tu,atunci de ce aseară ai spus că ți-ai pierdut microfonul,dar defapt era în mâna ta?
Freddy: Pentru că pot!
Chica: Care vrea pizza?E cu salam!
Autoarea: CU SALAM?!
*Sărim toți pe biata Chica ca țâganii pe fer*
Autoarea: Sper că v-a plăcut capitolu' ăsta,pace. *spune autoarea cu gura aproape plină de pizză cu salam*