Capitolul 6

173 13 1
                                    

Era ora 12:45.De-abia m-am trezit.Până la urmă,m-am hotărăt.În seara asta,le voi spune tuturor de la pizzerie cine sunt defapt.

M-am dat ușor jos din pat.M-am dus spre bucătărie.Hmm..se pare că nenorocita aia dormea încă.Nu am intrat în camera ei,dar simt că e acolo.La bucătărie l-am văzut pe tata citind ziarul,cum făcea de obicei.

Tata: Bună dimineața scumpo!Ți-e foame?

Eu: Neața tată.Da,îmi e puțin foame.

Tata: Vrei să-ți fac ceva de mâncare?

Eu: Lasă tată,îmi fac eu.Dar mersi oricum!

Tata: Bine.Eu mă duc în cameră.

Eu: Bine.

Din perspectiva tatei

Am plecat din bucătărie,lăsând-o pe fiica mea să-și prepare micul dejun.Am vrut să intru în camera Magdei să văd ce face.Se pare că dormea și...vorbea în somn...?Asta e puțin ciudat.

" Andreea...împielițată...trebuie...ucid...",spune Magda în somn.

Când am auzit aceste cuvinte am făcut ochii mari de uimire.Magda..vrea să-mi ucidă unica fiică?!Dar..nu se poate..am crezut că o iubește pe Andreea.Ar fi mai bine să nu-i spun despre asta...nu aș vrea să o sperii.Ce bine că ea se duce la lucru seara,e mai în siguranță la pizzerie decât aici...

Din perspectiva Andreei

Mi-am făcut micul dejun,apoi am plecat în cameră.

* PESTE CÂTEVA ORE *

E deja ora 23:00?Ce repede zboară timpul..cred că ar trebui să mă pregătesc pentru lucru.

Ca de obicei,fac un duș de 15 minute,îmi iau uniforma de lucru,mă încalț cu converșii,iar părul îl prind într-un coc foarte frumos.Îl îmbrățișez pe tata iar apoi ies pe ușă.

Aproape am ajuns la pizzerie.În fața ei îi văd pe Vincent,Mike,Fritz,Jeremy și Phoneguy.

Eu: Bună băieți!

Ei: Bună Andreea!

După ce i-am salutat,am intrat toți în pizzerie.Acolo erau,ca de obicei,Freddy,Bonnie,Chica,Foxy,G.Freddy și ceilalți animatroni Toy.

Eu: Salut prieteni!

Animatronii: Hei Andreea!

Atunci m-am apropiat puțin de ei.Acum e momentul potrivit să le spun despre micul meu secret.

Chica: Ce s-a întâmplat Andreea?

Eu: Păi...aș vrea să vă spun ceva...tuturor.

Bonnie: Ști că poți să ne spui orice!Noi nu te vom judeca!

Toți: Corect!

Eu: Mă bucur să aud asta...așezați-vă.O să fie o poveste lungă...

Toți animatronii,inclusiv gardienii s-au așezat într-un cerc și așteptau să le spun ce aveam de spus.

Eu: Deci...uitați cum stă treaba...eu...nu sunt tocmai un om normal...

Mangle: Ce vrei să spui?

Eu: Păi...eu...cam sunt jumătate lup...și înafară de asta mai am și alte puteri,dar nu le pot stăpâni prea bine.Am vrut doar să știți aceste lucruri despre mine,acum că suntem prieteni mai apropiați.

Prieteni noi? [FNAF&Creepypasta]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum