Asil hikaye bu bolumde giris yaptim. Umarim begenirsiniz sizleri cok seviyorum cok kocaman optumm :*
Aradan günler günler geçmişti. Sarışın bulut mavisi gözleri olan çocuğun adının Draco Malfoy olduğunu öğrenmiştim. Muggle doğma olduğum için Malfoy her defasında bunu bana hatırlatıyordu. Bu arada Harry ve Ron ile iyice yakin olmuştuk. Ve beni Malfoy'a karşı savunuyorlardı.
Gryffindor kulesinde akşam yemegine gitmeden önce Malfoy ailesi ile ilgili aklıma takılan bir şey olduğu için onu araştırıyordum. Ve okuduğum şeye inanamadim. Malfoylar bir ölümyiyendi. Yani Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen için çalışmışlardi. Ve Draco Malfoy'da onlardan olduğu için yaşı geldiği zaman onlara katılıcakti fakat o yaşamıyordu. Değil mi?
Demek ki Draco Malfoy bu yüzden bu kadar acımasız ve kötüydü.
Aşağıdan Harry bana seslendiğinde "Geliyorum!" diyerek karşılık vermiştim. Aşağıya inerken aynı zamanda bağırıyordum. "Ne bulduğuma inanamazsınız! Şok olucaksınız!!" fakat son birkaç basamağa geldiğimde dengemi kaybettim ve yere doğru yuvarlandım. Son hatırladığım Harry ve Ron'un 'Hermione!' diye bağırarak bana gelmesiydi.
*** HASTANEDE ***
Gözlerimo açtığımda karşımda Harry,Ron,adını bilmediğim kızıl saçlı bir kız,Parkinson ve Malfoy mu!?
Üstelik herken....Büyümüşlerdi!
Aman tanrım! Neler oluyor burda!?"Neler oluyor!? Siz...siz neden büyüksünüz !?" diye bağırdığımda herkes şok olmuştu.
Fakat ilk konuşan Malfoy olmuştu. "Herm,nasılsın? Çok endişelendik senin için" bunları söylerken gözleri doluydu.
"Ne o Malfoy,kötüysem parti mi vericeksin?"
Bunu söylediğime herkes şaşırmış gibiydi. Devam ettim fakat daha hırçın bir şekilde."BURADA NELER OLDUĞUNU BİRİSİ BANA ANLATSIN ARTIK!!! NEDEN HERKES 17 YAŞINDA GİBİ!? NELER OLUYOR!!? MALFOY VE PARKİNSON'UN BURDA NE İSİ VAR!? SEN DE KİMSİN!?DERKEN KIZIL SAÇLI KIZI GÖSTERMİŞTİM. "
"Hermione,sen iyi değilsin. Ben Madam Pomfrey'i çağırıyorum." Bu konuşan Harry'di. Parkinson ve Malfoy dahil herkes bir anda benimle konuşmaya başlamıştı. Madam Pomfrey döndüğünde bana birkac soru sordu.
"Dediğim gibi 1.sınıftaydık ve ben merdivenden düştüm. Gözümü burda açtım."
Madam bir süre düşündükten sonra bana "Bu yıl ile ilgili bir şey hatırliyor musun?" diye sordu.
"Hayir hiçbir şey hatırlamıyorum"
"Tamam o zaman sen çıkabilirsin. Bunun geçici olduğunu düşünüyorum. Arkadaşların senin hatırlamana yardımcı olucaklardır eminim. " dedikten sonra gözden kayboldu.
Kisa oldu farkindayim ama gercekten ilham perilerim yok suanda cok cok ozur dilerim. Okuyucum cok fazla yok ama olanlar icin yaziyorum yoksa devam etmicektim.
Öptümmmmm :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut Mavisi
Fanfic1. sinifta Hogwarts'da hersey guzel giderken Hermione Granger kendini birden 7. sinifta bulur. Aman Tanrim neler oluyor !?