Bölüm 9

724 32 18
                                    

"Hadi ama Dracooo" Üç Süpürge'nin kapısından içeriye bağırdım. 10 dakika içinde geleceğini söylemişti ama hala gelememişti bir türlü.

Dayanamayıp içeriye girdiğimde Draco bir kadınla konuşuyordu. Orta yaşlarda olduğu belliydi ama yine de çok güzeldi.

"Mione!! Gel bak seni kimle tanıştıracağım. Mia Netwheeler. Onunla bugün konuşmak için yazmıştım. O gün. Evleneceğimi öğrendiğim gün. " bunu dedikten sonra neşesi anlık kayboldu ama tekrar hemen toparlandı."Bu konu hakkında üçümüz konuşalım diye. "

Merak etmiştim. "Peki tabi" diye kısa ve öz cevap verdim.

Masaya oturduk fakat kimsenin konuşmaya başlayacak gibi hali yoktu. "Ee Draco... Çok merak ettim. "

"Sana Pansy ve Blaise söylemiş. Evlenmemek için tek yolum Malfoy soyadını atmam. Mia. Aslında Mia şey... Bia'nın ablası."

"Ne? Nasıl yani?Konu tam olarak ne"

"Konu şu Hermione. " konuşan Mia'ydı. "Beni de evlendirmek istediler ama ben bir melezle sevgiliydim. Dave Netwheeler. Ailem asla onaylamadılar ve ben de soyadımı servetimi bırakıp kaçtım."

Ne demeye çalıştıklarını anlamıştım. Ama bu olmamalıydı.

"Draco hayır. Bu olmaz. Bu olmamalı."

Draco'nun neşesi sönmüştü. "Ama hermi-"

"Hayır Draco. Benim için aileni bırakmanı istemiyorum. Bu yanlış. Onlar senin ailen."

"Herm senin için olsa da olmasa da ben evlenmek istemiyorum. Hayatımı sevmediğim biriyle geçiremem. "

Mia ona hak verircesine kafa sallarken önce ona sonra bana bakmıştı. Onunla olan şeyleri hatırlamıyordum ama evlenmesini de istemiyordum.

"Peki ya Malfoy soyadını bırakmak in ne yapman lazım?"

Bunu sormamı bekliyormuş gibi rahatlamıştı. "Tam olarak ben de bilmiyorum. Mia'yla da bunu konuşmak için onu çağırmıştım. "
Benim fikrimi almak için çağırmamış beni. Zaten kararını vermiş. Draco artık bir Malfoy olmayacak.

Merhabalar. Unutulduğumu hissettim ve hemen koşup geldim. Hızlıca yayınlayayım diye kısa öz bir geçiş bölümü yapmak istedim. Olayları iyice karıştırmak, karakterlerle oynamak istiyorum umarım çirkin bir şey çıkmaz ortaya. Lav yuu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bulut MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin