"Stoce? Kalk had güzelim. "
Bugün ikinci kez gözlerimi araladım uykulu uykulu. Saat hala çok erken değil miydi?
Gözlerimi kırpıştırıp esnedim "Drew hala erken değil mi? " derken.
"Evet erken ama bunu Ryan'a da söylemek ister misin? " dedi alayla.
"Sarıl o zaman bana. " diyip uykulu uykulu kollarımı açtım. Drew da gülüp eğilerek kollarımın arasına girdi ve sarılıp beni yattığım yerden doğrularak kaldırdı. Aniden soğuk havaya maruz kalınca söylenmeye başladım istemsizce. Drew da sadece gülüp beni ayaklarımın üstüne bıraktı.
"Üstünü giyin. Ben dışarda bekliyorum. " dedi.
Dışarı yönelmişken çıkmadan önce "Arabayla mı gidiyoruz? " diye bağırdım.
"Arabayla gidiyoruz. " deyip çadırdan çıktı.
Arkasından çadırın fermuarını örtüp kıyafet bulabilmek amacıyla eşyaları karıştırmaya başladım. En sonunda yeşil bir pantolon ve siyah bir kazak bulup hızlıca giyindim. Yavaş olursam soğuktan donabirdim.
Üstüme beni sıcak tutacak bir şey ararken Drew'nun askere yeşili montunu görüp onu da üstüme geçirdim. Botlarım zaten dışarıdaydı. Eksik var mı diye son bir kontrol yaparken aklıma telefonum geldi. Etrafa bakıp bulamayınca çadırın fermuarını açıp "Drew! " diye seslendim. Zaten hemen çadırın önündeydi.
"Bir sorun mu var? " dedi bana dönüp.
"Telefonum sende mi? " diye sordum çıkmaya çalışırken.
"Evet bende. Aslında arabada. Şarj oluyor. "
Çadırdan sonunda çıktığımda önce botlarımı giyip Drew'nun yanına gittim ve yanağından öpüp teşekkür ettim.
"Chris ve Ryan arabada mı? " dedim.
Kafasını iki yana salladı. "Ateşi söndürüyorlardı. Sen arabaya geç, geliriz biz de. "
"Sen mi kullanacaksın? "
Kafasıyla beni onaylayınca yanından geçip arabaya doğru gitmeye başladım.
Arkamdan gülerek "Mont yakışmış. " dedi.
Bende gülüp elimi kaldırdım ve "Evet, yeni montum. " dedim.
Arkamdan gülme sesini duyuyordum.
Evet mont biraz bol olmuştu ama sıcaktı ve yakışıyordu. Doğrusu eğer çakma bir ürün değilse iyi bir markanındı ve oldukça pahalıydı. Bunu nereden bildiğimi sorarsanız, aynasından Justin Bieber'da da görmüştüm. Yani kıyafetlerinin çetelesini tuttuğum yoktu ama uzun süredir Belieber'dım ve onu takip etmek konusunda başarılıydım. Bieber'ın da fazla ucuz bir şey giyeceğini sanmıyorum.
Arabanın ön kapısını açıp kendimi rahat koltuğa bırakıp kapıyı kapattım ve biraz etrafıma bakındım.
Radyo muhtemelen çekmeyeceği için içinden sevdiğim birinin albümünü bulmayı umarak torpidoyu açtım.
Çıkan albümler gerçekten Drew'la müzik zevkimin benzediğini gösteriyordu.
Justin Bieber, Justin Timberlake, Beyoncé, Micki Minaj, Miley Cyrus, Lady Gaga, Michael Jackson, Usher ve daha birçok albüm.
Justin'lerden birinin albümünü takmayı düşünürken kenardan gözüme üstünde büyük harflerle 'MADONNA' yazan bir cd çarptı. Albüm değildi. Drew'nun hazırladığı bir cd olmalıydı. Hiç vakit kaybetmeden cd'yi takıp şarkıların başlamasını bekledim. Çok sık takip ettiğim biri değildi ama çok büyük bir hayranıydım. Gerçekten mükemmel bir sesi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Misafir (Justin Bieber)
FanfictionSakin bir gecede evinizde oturup dizinizi izlerken kapının çalması sizde normal duygular uyandırabilir. Kapıyı açmanız da. Fakat içeriye maskeli birinin girip ağzınızı kapatması ve "Bana güvenir misin?" demesi? Bir insan kendisini en fazla ne kadar...