Bölüm 13

1.3K 93 12
                                    

"Geri çekil. Saçlarını yakacaksın, " dedi Drew beni geri çekmeden önce. "Tokan yok mu?" 


"Getirdiğime emindim ama bulamadım sevgilim. " dedim ona dönüp dudağımı bükerek.


Birkaç saniye dudaklarıma bakıp o da benim gibi dudak büktü."Galiba sevgilin çalmış olabilir. "

Ben gülüp "Şapşal, " diye mırıldanırken cebinden tokamı çıkarıp bana verdi ve güldü. Saçlarımı toplarken Drew da üstündeki battaniyeyi benim omuzlarıma koydu. 


"Isınmak için ateşle içli dışlı olmana gerek yok sevgilim. " dedi bilmiş bi sesle. "Ben ısıtırım seni. "


"Öyle mi sevgilim? " deyip yanına biraz daha yaklaştım ve battaniyeyi onun omzuna ittim. Benim ısınmam için onun üşümesine gerek yoktu. 


"Kendi üstüne alsana. " dedi omuzlarındaki battaniyeye ters ters bakarak. "Sen ısın. Isıtırsın zaten beni güzel sevgilim. " dedim yanağından öperken.


"O zaman yanıma gel sevgilim. " Gülümseyip yanına sokuldum. Böylece iki battaniyeyi ortak kullanma imkanımız olmuştu. 

Drew battaniyeleri düzeltirken "Yetenekli sevgilim benim. " diyerek kıkırdadım.


"Bu oyunu çok sevdim ama ben. Bak hep isterim. " diye kulağıma fısıldadı battaniyeyi düzeltirken.

"Ben de sevdim bu oyunu. " 


Gerçekten, en azından bu gece için sevgili gibi davranma oyunu güzeldi. Ona karşı bir şeyler hissetiğim kesin bir gerçekti zaten. Onun bana olan sevgisini de biliyordum.Bu tatilin dönüşünde bazı şeyleri değiştirmek istiyordum. Onun ve benim daha mutlu olabileceğimiz şekilde. 


Chris bize bakıp güldü. "Şimdi sizin sevgili oyununuzu biz de oynamak istesek, ben Ryan'a mı 'aşkım' diyeceğim? " dedi ' aşkım' derken sesini incelterek.


Ryan'la aynı kütüğün iki ayrı ucunda oturuyorlardı. Ryan ona doğru kayıp "Tabiki sevgilim. Seni hatunlara kaptırır mıyım sandın? " dedi.


Hallerini Drew da ben de gülerek izliyorduk.


Chris "Onlardan daha iyi bir çift olacağız sevgilim. " deyip Ryan'ın dibine kadar gitti ve kolunu omzuna attı. 

Ryan dudağını öpüyor gibi büzerek "Tabiki aşkım, " dedi. "Hadi öp beni. Öp beni Chris. Öp beni. " 


Chris iğrenir gibi dibindeki Ryan'a baktı ve onu ittirmeye çalıştı. "Hiçbir sempatin kalmadı bende Ryan. Uzak dur benden. "


"Hadi ama Chris. Öp beni sevgilim. Öp beni. " diye diretti Ryan gülmemek için büyük çaba sarf ederken. Biz de Drew'la komedi filmi izliyor gibiydik.


"Ryan git. Defol. "


"Öyle konuşma sevgilim. Daha bebeklerimiz olacak. Hadi sevgilim. Bebeklerimize isim bulalım. "

Gizemli Misafir (Justin Bieber)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin