1. Bölüm: "İMZA"

740 79 97
                                    

© Tüm hakları saklıdır. Hikâyenin en ufak bir bölümünden dair çalınma söz konusu olursa kişiler üzerinden yasal işlem başlatılacaktır.

Öncelikle merhaba arkadaşlar. Sizi sıkmak istemiyorum ancak bu temel konuşmayı yapmak zorundayım. Bu benim ilk ciddi çalışmam ve ben biraz, fazla heyecanlıyım. Genellikle yazdığım şeyler, odamın bir köşesindeki raflarda duran, tozlu defterlerimin eski sayfalarında yer alırdı. Şimdi bunları sizinle paylaşmak.. Benim için büyük bir gelişme.

Hatalarım varsa kusura bakmayın en kısa zamanda düzelteceğim

Keyifli okumalar.

Bölüm playist; Selena Gomez- Good For You.

Düzenlendi

~~
Adım, Mısra Tekin.

Tüm gayretlerine rağmen herşeyini kaybetmiş, soğuk nevale olarak anılan o kız, benim. Kendini bulamayan bir ruhun sessiz çığlıklarından kaçarken, geçmişimi avuçlarımda cam parçası niyetine taşıyıp, akan kanı sadece benliğim uğuruna sattım. Şimdi ise o parayla geleceğimi satın alıp kendimi yeniden inşa ediyorum.

Bütün varlığımla ve yokluğumla, ruhumu satıyorum.

Kolumu saran parmakların sahibi, beni büyük bir hızla kendini korumak adına sahiplendi.

“Tanem,” dedim, bezmiş bir ses tonuyla.“Hem korkuyorsun hem de izleyeceğim diye bir tarafını yırtıyorsun. Korkuyorsan izleme.”

Sehpanın üzerindeki kumandaya uzanırken, Tanem, aniden elimi kavradı.

“Ya, of. Tamam korkmayacağım, kapatma.”

Gözlerimi devirdim. Sarı saçlarını düzleştirmiş, büyük kahverengi gözlerini yüzüme dikmişti. Daha 18 yaşındaydı. Fiziği gayet düzgündü ve şüphesiz her gün, daha güneş doğmadan kendini evimizin alt sokağındaki çamlık koşu yoluna atıyordu. Yiyip yiyip kilo alamayan tek varlıktı, Tanem.

Bense onun aksine: fiziği tam olarak belli olmayan, sarı saçlı, mavi gözlü, sarışın, 1,68 boylarında, ortalıkta midilli beygiri gibi dolaşan, geceleri öküz gibi yemek yiyip, sabahları, bütün gece boyunca aldığım kalorileri yakmak için yataktan kalkmaya üşenen bir kızdım.

Ürkek Çocuk (Ölü Bir Ruhun Vaveylası)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin